Cuneax Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dette er forhåpentligvis den siste filmen om Shrek. Les mer Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dette er forhåpentligvis den siste filmen om Shrek. <a href="http://www.audiovisuelt.no/artikler/shrek_for_alltid_ferdig/79681" title="Shrek for alltid ferdig?">Les mer</a> Ja, de har dratt det langt nok egentlig, men unger synes da det er artig å se disse filmene så det gjør ikke meg noe om det kommer flere. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg synes denne filmen var usedvanlig bra. Mye bedre enn den forrige. Den er morsomt, litt teit, og veldig bra karakterer. Generelt en svært underholdende film. Jeg synes selv at 4 Shrek filmer begynte å bli litt mange, men denne er såpass bra at jeg ikke hadde hatt noe imot om det kom flere. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kua var melka tørr allerede ved 2eren eller 3eren Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den andre filmen var jo helt klart bedre enn den første... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det jeg mente var at det ikke hadde trengt å komme fler filmer etter den andre. Jeg likte den andre, så den mange ganger og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg