Ducatey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei! Eg har nå i flere dager hatt problemer med WoW og MSN på skolenettet. Men det fungerer heilt fint hjemme. Når eg feilsøker på MSN så står det at det er nøkkelporter det er problemer med, men har i flere dager nå prøvdt å fikse det, uten å lykkes. Og nei, problemet er ikkje at skolen har sperret WOW og MSN. MSN og WOW fungerer heilt fint for alle andre. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De har sperret akkurat din PC på grunn av misbruk Nei, helt seriøst. Ta kontakt med IT-ansvarlig på skolen din. Problemet er vel kanskje at du egentlig ikke får lov til å bruke MSN og Wow i skoletiden, men da har du jo helt ærlig talt ikke mistet noe som helst Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du kan jo starte med å sjekke unntaksreglene i brannmur(er) på maskinen din. Det er jo en i Windows kontrollpanel og eventuelle du har lagt til selv? Lenke til kommentar
Ducatey Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Feilen ligger ikke i brannmuren, ikke den i kontrollpanelet vertfall. Muligens det er Avast! antivirusprogrammet mitt som blokkerer det, for det programmet har eg nylig lagt til. Men merklig at det fungerer hjemmme men ikke på skolen om det er antivirusprogrammet sin feil? Vet dere hvor i avast! eg kan finne eventuelle brannmurer" ? Takk takk. Lenke til kommentar
Ducatey Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Du kan jo starte med å sjekke unntaksreglene i brannmur(er) på maskinen din. Det er jo en i Windows kontrollpanel og eventuelle du har lagt til selv? Feilen ligger ikke i brannmuren, ikke den i kontrollpanelet vertfall. Muligens det er Avast! antivirusprogrammet mitt som blokkerer det, for det programmet har eg nylig lagt til. Men merklig at det fungerer hjemmme men ikke på skolen om det er antivirusprogrammet sin feil? Vet dere hvor i avast! eg kan finne eventuelle brannmurer" ? Takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå