LukasKasha Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kom over denne fantastiske siden http://hetolsen.no hvor du kan gå for å finne ut hvordan det hadde vært å hete Olsen til etternavn. Fantastisk sløsing med godt webdesign! Jeg ble Hans Olsen, hva ble du? 1 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Huff så ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Haha, så teit! :!: Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Dere må skrive hva dere ble da. Hva slags navn dere fikk ut Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 sia bytter jo bare ut etternavnet ditt med olsen. jeg ble selvsagt terje olsen. teit side Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror ikke jeg hadde trengt en nettside for hjelpe meg med å bytte ut etternavnet mitt med Olsen. Men øh...resultatet ble...Christian Olsen? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror ikke jeg hadde trengt en nettside for hjelpe meg med å bytte ut etternavnet mitt med Olsen. Men øh...resultatet ble...Christian Olsen? Shiiiit, drøyt. Nøyaktig det samme som meg :O Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror ikke jeg hadde trengt en nettside for hjelpe meg med å bytte ut etternavnet mitt med Olsen. Men øh...resultatet ble...Christian Olsen? Shiiiit, drøyt. Nøyaktig det samme som meg :O Å fyyy faen! Hva er oddsene for dét liksom? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Lars Olsen! Wotwot, det hadde jeg aldri trodd!? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så genialt, Flemming Olsen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, kjenner han som lagde siden. Han er ganske kjent for bloggen hvitløk i vask, samt så er han med i radio nova og lager/selger perlekunst. 2 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Yes ass! Jonas Olsen! 1 Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Vegard Olsen! Serr? Ble du og det? Fettern min ble NØYAKTIG det samme. Helt sjukt!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dette er min humor. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mind..Blown! Kristian Olsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå