Gå til innhold

Beste abonement med billigst ringe priser?

Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringer du relativt lite, så er jo OneCall Faktura en knalldeal ... gratis samtaler inntil 120 min. i måneden, og 90 gratis sms. Og selv om du går over 120-minuttersgrensen, så er det helt normale priser derfa og opp. (65 øre/min.) Oppstartavgift pr.samtale er 59 øre.

Telepriser.no - OneCall Faktura

Bruk kostnadskalkulatoren hos Telepriser.no selv, og anslå hvor mye du ringer/sms'er, så finner du de beste alternativene for deg.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Ringer du relativt lite, så er jo OneCall Faktura en knalldeal ... gratis samtaler inntil 120 min. i måneden, og 90 gratis sms. Og selv om du går over 120-minuttersgrensen, så er det helt normale priser derfa og opp. (65 øre/min.) Oppstartavgift pr.samtale er 59 øre.

Telepriser.no - OneCall Faktura

Bruk kostnadskalkulatoren hos Telepriser.no selv, og anslå hvor mye du ringer/sms'er, så finner du de beste alternativene for deg.

Hvis du vurderer OneCall, bør du også se på Tele2 Sheriff! Jeg hadde OneCall tidligere, men de sier nå at du får så og så mange meldinger og ringeminutter gratis, mens du må betale oppstartsavgiften. For min del var det ikke snakk om de store summer akkurat, men irriterende å få disse fakturaene allikevel. Så jeg gikk over til Tele2 Sheriff hvor man får 170 kroner gratis som kan brukes til minuttpris, oppstartsavgift og SMS. Skiftet vel abonnement for et års tid siden og har ikke sett snurten av ei regning siden da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...