Switters Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei! Etter at jeg oppgraderte til W7 sliter jeg med på finne et program som lar meg hente ut video fra kasettene. Sweetmovielife 1.0 som fulgte med og funket i XP skal kunne oppdateres og funke i W7, men får ingen fart i det hele tatt i nedlastingene derfra(panasonic) og tenkte jeg skulle prøve noen alternartiver. Har lastet ned VirtualDub, og koblet til kameraet, men får det ikke opp noe sted så jeg kan hente fra det. Vet at NV GS500 var et godt anbefalt kamera da jeg kjøpte det, så jeg håper noen her inne har peiling på hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Skal du installere Sweetmovielife 1.0, kan du kopiere hele cd-en til en mappe, finne programfilen, høyreklikke den, klikke på egenskaper, klikke på kompabilitet og krysse av for xp, og så installere programmet. Dette fungerer i mange tilfeller. Ellers kan du sikkert rett og slett bruke windows movie maker? Vil tro det funker i W7 også uten at jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå