Akidon Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Så jeg trenger ny bildehost til photobloggen min. Så flickr liker jeg ikke lenger. Picasa og imageshack funker ikke. Noen andre ideer? Help me fight the power! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Smugmug er teh shit. Bare resize on the fly-muligheten er grunn nok til å velge dem. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Flickr i Kina er kinkig. Det lar seg som oftest gjøre å laste opp (prøv evt en opplastingsklient i stedet for å laste opp direkte til nettsiden), men å se det man har lastet opp kan være verre – om det avhenger av provinser, tilfeldigheter eller annet fant jeg aldri ut av. Smugmug skal være mer kurant. (https er generelt kronglete.) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Smugmug er teh shit. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eller du kan bruke bildr.no - regner ikke med at den er sperret Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 smugmug er bare helt herlig!!! Det fungerer til det meste, kan laste opp full size og videre ta ønksete oppløsninger til der du skal ha de. Koster noen KR, men det er ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Hehe takk for alle svarene angående smugmug. Testet det litt hin dagen men var litt for trøtt til å virkelig teste. Og nå har all forurensingen antagelig gjort meg syk. Så får se hva jeg får gjort når det blir bedre igjen. Er uansett heldigivis under en måned til jeg er tilbake i HK og frihet. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har du Lightroom 3? Da har du også en perfekt oppload mulighet rett til smugmug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå