Majjan Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Allerede nå kan du kjøpe nye kartpakker til Sid Meiers strategisivilisasjon. Les mer Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dette virker utrolig overpriset, uten at jeg har prøvd dem selv. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Var dette jeg hadde misstanke på de skulle gjøre. Begynne å spytte ut små pakker til overdrevet pris... Hater den taktikken. Greit nok for expansion packs, men ikke når de skal legge til et par kart osv... Lenke til kommentar
Aedion Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gi meg hotseat, så er jeg fornøyd... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Beklager, jeg hoppa av toget for lenge siden og venter nå på Civ6 - forhåpentligvis utgitt av et annet selskap. Dette ødela mer enn det de noengang kunne forvente. - Civilization-navnet har fått seg en ripe i lakken. - Kan vi stole på Sid Meier? - Aldri forhåndskjøpe spill - Aldri kjøpe spill fra 2K Games - Ikke stole på anmelderne. De ga 5 og 6 og 95% over hele rekka, mens spillerne selv gir ikke så høye karakterer. What gives? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg