-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Hei! Sikler etter Nike Shox, noe ale DETTE. Har noen lignende fra før som jeg kjøpte i usa for et par år siden, men de begynner å bli slitt og vil ha nye. Liker veldig godt sånne fordi de er veldig gode å gå på. De har dem på senteret i byen i nærheten, men i for små str. Største dem har er str. 45 (11 eller no i US size), og jeg bruker 47 (13). Har sett i nettbutikken jeg har i linken, men de har max str 46.. Vet dere om noen nettbutikker som selger disse i str 47? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Se etter på pickyourshoes.com, de har sikkert noe Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Takk Mange bra der, men de beste har jo blitt kjøpt.. Gribber. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Har du planer om å bruke de til løping ville jeg gått for noen andre, de er ikke så gode for bena dine som det virker. Til hverdagsbruk er de ikke noe pene. Noe á la disse er bedre til løping: Nike Lunarglide Mizuno har også gode joggesko. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) nice-shox.net Gratis frakt og billig. Tror jeg betalte 450 for shox, og 500 for høye nike sko. Har hatt 5-6 par høye nike, og alle ifra denne siden. Du får de levert på døren til og med! Endret 3. desember 2010 av Anderspr0 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, de skoene de solgte på den siden var jo ikke fake Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Har du planer om å bruke de til løping ville jeg gått for noen andre, de er ikke så gode for bena dine som det virker. Til hverdagsbruk er de ikke noe pene. Mizuno har også gode joggesko. Skal ikke brukes til løping, og jeg syns de er fine Dessuten vil jeg ha dem fordi dem er fine, det at jeg kjøper dem fordi de er gode å gå på var kanskje litt feil skrevet.. Endret 3. desember 2010 av The Catalyst Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Nike Shox-sko er helt utrolig digge. Måtte gå i Shox-sko for noen år tilbake. Det første paret kjøpte jeg på "Foot Locker" i Milano for snart 6 år siden. Sikkert det fineste skoparet jeg noen gang har hatt. Jeg har hatt 3 par, men har kjøpt alle i utlandet. Sjekk ut Foot Locker. Du trenger nødvendigvis ikke bestille fra den siden, men kanskje du finner noen kule modeller. Selv skal jeg bestille meg et par sko fra Nike.com i januar. Noe lignende disse, men kjekt å kunne velge farge selv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tenker på Per Ulv og Bippe Stankelbein hver gang jeg ser de skoa. Boing, boing, splætt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Du får kjøpt dem i 2005.. Footlocker brukte jeg en gang for noen år siden. Ebay kan også fungere, men sannsynligheten for at skoa er fake er absolutt større der. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Nike Shox-sko er helt utrolig digge. Måtte gå i Shox-sko for noen år tilbake. Det første paret kjøpte jeg på "Foot Locker" i Milano for snart 6 år siden. Sikkert det fineste skoparet jeg noen gang har hatt. Jeg har hatt 3 par, men har kjøpt alle i utlandet. Sjekk ut Foot Locker. Du trenger nødvendigvis ikke bestille fra den siden, men kanskje du finner noen kule modeller. Selv skal jeg bestille meg et par sko fra Nike.com i januar. Noe lignende disse, men kjekt å kunne velge farge selv. Tusen takk Sykt genialt å lage dem som jeg vil Hva skal jeg velge mellom av Narrow Fit, Regular Fit og Wide Fit? Hva er forskjellen a? Og Quantity? Jeg vil ha ETT par sko, velger jeg 1 da eller? Endret 3. desember 2010 av The Catalyst Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tenker på Per Ulv og Bippe Stankelbein hver gang jeg ser de skoa. Boing, boing, splætt. ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Hva skal jeg velge mellom av Narrow Fit, Regular Fit og Wide Fit? Hva er forskjellen a? Og Quantity? Jeg vil ha ETT par sko, velger jeg 1 da eller? Er du seriøs nå? Alt du spør om et jo selvforklarende. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Er du seriøs nå? Alt du spør om et jo selvforklarende. Nei, jeg spør bare for gøy. Endret 3. desember 2010 av The Catalyst Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Men http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jsp?sitesrc=NSLP_EN&channel=EMEA_NIKEID®ion=EMEA&country=no&language=uk&sitesrc=emealp, det er en serriøs side? Virker hvertfall sånn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror ikke på deg. Du lurer på om Nike.com, Nike sin offisielle side, er seriøs? Og forstår ikke hvilket antall du skal sette hvis du ønsker ett par sko? Enten er dette tidenes dårligste trolleforsøk, eller så har du droppet ut av barneskolen. 3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 hahahaha! Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, de skoene de solgte på den siden var jo ikke fake Hvis man er så jævlig interessert i status på uidentiske og ukjennelige sko, så fraråder jeg dere og kjøpe dem. Vil dere ha helt greie sko med tonnevis at utvalg av samme sort til en billig penge, kjøp dem. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Gir vel ikke noe status å ha Nike-sko? Poenget med å unngå å kjøpe fake (når man tydeligvis er klar over det) er jo at dette for det første er ulovlig, og for det andre støtter man er skitten industri. Piratkopierte produkter finansierer narkotika, menneskehandel, prostitusjon og ulovlig våpensmugling. Håper du er stolt av deg selv. 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Du dreper en person hver gang du har på deg skoene. Noe å tenke over. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå