Gå til innhold

Hvor få tak i Nike Shox sko?


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Sikler etter Nike Shox, noe ale DETTE.

 

Har noen lignende fra før som jeg kjøpte i usa for et par år siden, men de begynner å bli slitt og vil ha nye. Liker veldig godt sånne fordi de er veldig gode å gå på. :)

 

De har dem på senteret i byen i nærheten, men i for små str. Største dem har er str. 45 (11 eller no i US size), og jeg bruker 47 (13).

 

Har sett i nettbutikken jeg har i linken, men de har max str 46..

 

Vet dere om noen nettbutikker som selger disse i str 47? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du planer om å bruke de til løping ville jeg gått for noen andre, de er ikke så gode for bena dine som det virker. Til hverdagsbruk er de ikke noe pene.

 

Mizuno har også gode joggesko.

 

Skal ikke brukes til løping, og jeg syns de er fine :)

 

Dessuten vil jeg ha dem fordi dem er fine, det at jeg kjøper dem fordi de er gode å gå på var kanskje litt feil skrevet..

Endret av The Catalyst
Lenke til kommentar

Nike Shox-sko er helt utrolig digge. Måtte gå i Shox-sko for noen år tilbake. Det første paret kjøpte jeg på "Foot Locker" i Milano for snart 6 år siden. :D Sikkert det fineste skoparet jeg noen gang har hatt. Jeg har hatt 3 par, men har kjøpt alle i utlandet.

 

Sjekk ut Foot Locker. Du trenger nødvendigvis ikke bestille fra den siden, men kanskje du finner noen kule modeller.

 

Selv skal jeg bestille meg et par sko fra Nike.com i januar. Noe lignende disse, men kjekt å kunne velge farge selv. :)

Lenke til kommentar

Nike Shox-sko er helt utrolig digge. Måtte gå i Shox-sko for noen år tilbake. Det første paret kjøpte jeg på "Foot Locker" i Milano for snart 6 år siden. :D Sikkert det fineste skoparet jeg noen gang har hatt. Jeg har hatt 3 par, men har kjøpt alle i utlandet.

 

Sjekk ut Foot Locker. Du trenger nødvendigvis ikke bestille fra den siden, men kanskje du finner noen kule modeller.

 

Selv skal jeg bestille meg et par sko fra Nike.com i januar. Noe lignende disse, men kjekt å kunne velge farge selv. :)

 

Tusen takk :D

Sykt genialt å lage dem som jeg vil :D

Hva skal jeg velge mellom av Narrow Fit, Regular Fit og Wide Fit? :p

Hva er forskjellen a? :)

 

Og Quantity? Jeg vil ha ETT par sko, velger jeg 1 da eller?

Endret av The Catalyst
Lenke til kommentar

Gir vel ikke noe status å ha Nike-sko?

Poenget med å unngå å kjøpe fake (når man tydeligvis er klar over det) er jo at dette for det første er ulovlig, og for det andre støtter man er skitten industri. Piratkopierte produkter finansierer narkotika, menneskehandel, prostitusjon og ulovlig våpensmugling.

 

Håper du er stolt av deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...