ltdata Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 har lyst til å bruke 2 skjermer til flight simulator. 1 til det visuelle og den andre til gps og andre greier. Den ene skjermen min har jeg koblet til skjermkortet mitt som har en dvi kontakter. Den andre skjermen har imidlertid kun vga kontakt. Er det mulig å koble den skermen med vga kontakt til hovedkortet og få det til å virke? Lenke til kommentar
mello0110 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dersom du har en VGA-kontakt i hovedkortet ditt (integrert skjermkort) kan du ikke bruke disse to samtidig i samme spill. Skal du kjøre flere skjermer mot hverandre, må skjermene være tilkoblet samme skjermkort. Windows kan bare bruke ett skjermkort av gangen dersom de ikke er i SLI eller CF. Dessuten ville det nok blitt et ytelsesproblem å benytte seg av det integrerte skjermkortet til spilling. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du kan ikke koble VGA-kontakten til hovedkortet, men du kan koble den til skjermkortet med en adapter. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=106841 Disse pleier å følge med skjermkort, når du kjøper dem. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 ok, instillinger for oppsett gjør jeg i windows eller i nvidia sitt kontrollpanel? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ok, instillinger for oppsett gjør jeg i windows eller i nvidia sitt kontrollpanel? Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå