Nilsen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jammen, alle passe jo til 1ern Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg kan ikke se hva som er galt med #1? Litt opplagt hva som ikke rett Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Er det noen som kan fortelle meg hva akronym betyr? Og hva disse tingene skal bety? OVP, SCP og FTW? Endret 3. desember 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ingen av alternativene i oppgave 1 er akronymer. Et akronym er: et initialord (forkortelse) som blir lest og uttalt som et vanlig ord, altså ikke bokstav for bokstav. (Wikipedia) Alle de nevnte forkortelsene uttales bokstav for bokstav og ikke som et ord, og er derfor ikke akronymer. Endret 3. desember 2010 av Dauemannen Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 http://www.globalacronyms.com/ ifølge den så er alle de tre nevnte akronymer. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Spm 3 inneholder ikke svar til hvor mye effekt man får UT eller? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Skal vi se, da var "Akronym" bytte ut med "forkortelse". Jeg ser i statistikken nå at det er totalt 3 av 1600 stykker som har svart feil på det spørsmålet, og jeg tviler sterkt på at forveklsingen mellom akronym og forkortelse har gjort det store utslaget for disse tre. Vi velger av den grunn å foreløpig la spørsmålet stå :-) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skal vi se, da var "Akronym" bytte ut med "forkortelse". Jeg ser i statistikken nå at det er totalt 3 av 1600 stykker som har svart feil på det spørsmålet, og jeg tviler sterkt på at forveklsingen mellom akronym og forkortelse har gjort det store utslaget for disse tre. Vi velger av den grunn å foreløpig la spørsmålet stå :-) Æsj, da må jeg ha svart feil der... Synes i alle tilfeller at FTW er særdeles passende til dette produktet! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg syns dere burde oppdatere linken(e) på forsiden tek.no, slik at man kommer til dagens luke når man trykker på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå