EinarEriksen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vi har kommet til den tredje luken, og i dag kan du vinne en toppmodell i sin kategori. Les mer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er vel strengt tatt TO generelle fartsgrenser i Norge, en i tettbygd strøk en en utenfor. Regner med man får riktig på begge (uten at jeg skal avsløre hvilke :rolleyes:) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det stemmer Kakeshoma, vi har jo egentlig det, så vi får se hva det er de godtar. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper de ikke bare for opp en liste med de som har "riktig" som de trekker fra da. \o/ Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Siste spørsmål skulle være utenfor tettbygde strøk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå husker jeg ikke hva jeg svarte igjen... Hmmm... Urettferdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg