Gjest Gutt 14 år Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei ! er det en måte og komme fortere i pubertet ? jeg er en gutt på 14 år alle i klassen min har bart og masse hår jeg har ikke litt bart -_- og ikke hår under armene og lite på penisen ! please hjelp meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg kan love deg at det er dødfødt å gro bart i en alder av 14. Det høres ut som du allerede er i gang med puberteten. Du må bare gi den tid. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei ! er det en måte og komme fortere i pubertet ? jeg er en gutt på 14 år alle i klassen min har bart og masse hår jeg har ikke litt bart -_- og ikke hår under armene og lite på penisen ! please hjelp meg Den fjortisbarten vil du ikke ha, hehe Og det andre, det kommer sikkert etterhvert Lenke til kommentar
Gjest widows, istiendo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gutter på fjorten har ikke bart, det holder ikke til spikerbart engang. Det er bare dun. Vær glad over at du slipper å være så latterlig at du tror du kan gro bart og skjegg som fjortenåring. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 SÅ latterlig var jeg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg