Gjest Malin Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Heia, e ei jente på 16 år som har begynt å koset med ei vennine når hun overnatter, vi kysser å tar på hverandre osv ! Men jeg like jo gutter og det gjør vennina mi også! Men hver gang vi er ferdig får jeg sånn ekkel følelse å på en måte skjemmes! Er dette normalt? Er det sånn her man blir lesbisk?:/ Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 2. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2010 Nei, det er ikke sånn man blir lesbisk. Det der er bare sunn eksperimentering. Ikke noe galt med det. Gjør det du liker og lik det du gjør. Ikke ha dårlig samvittighet eller noe. En handling endrer ikke din legning. 17 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det Lars sier ^^ Er ikke noe galt eller umormalt i å utforske med en venninne. Ikke kjemp imot lystene dine Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eksperimenter, utforske og ha det gøy! Hun er jo like villig som deg, da er det jo ingen grunn til dårlig samvittighet. Er bare spennende det der. Og det er nok ganske så normalt. Lenke til kommentar
Gjest Malin Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Var da enda godt å høre at det er normalt;p ja er jo utrolig spennende:) vi begge har jo ligget med gutter men liksom på fest å sånn så vil vi heller sove hos hverandre enn å få gutt på besøk:p Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 så vil vi heller sove hos hverandre enn å få gutt på besøk:p Woooord... Kan det være at du blander det å skamme seg med at noe er spennende? At du liksom ikke helt vet hva du skal synes etterpå? Tror ikke det er noe å tenke på, bare å se på det som en kul erfaring om det ikke skulle skje igjen 1 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det Lars sier ^^ Er ikke noe galt eller umormalt i å utforske med en venninne. Ikke kjemp imot lystene dine Rapist Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Oops, busted.. ^^, Lenke til kommentar
Gjest Malin Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Helga ble ikke noe bedre med tanke på samvittigheta, uffuff:p 1 Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er mulig du er litt redd for dette med legning og slikt. Det er ikke unormalt å føle at noe er galt med en selv når man har gjort noe som ikke føles som "sosialt" akseptert. Jeg vet godt hva du mener, men du må ikke la dette gå utover hvordan du føler overfor deg selv, det er helt greit å eksperimentere og ha det gøy samtidig. Om du er redd for dette med legning, så må du spørre deg selv om hvorfor du er så redd for dette, og hvorfor skulle det gjøre noen forskjell om du er hetro, bi eller lesbisk, du er jo den samme personen uansett, dessuten så kan man ikke bli noe, det er noe man er (det eneste det står på er når en begynner å gjøre noe med følelsene man har). Og det å være bi (noe som jeg tror er mest sannsynlig at du er, og jeg mener alt godt når jeg sier det) er egentlig noe av det beste som finnes, du får det beste av begge sider og du skulle være glad for at du har det slik Og med denne samvittigheta så foreslår jeg at du prøver å finne ut hvorfor du føler det slik og prøve å endre litt på tankegangen slik at du kan se det fra flere sider, og da prøve å gjøre noe med det slik at du kan ha det gøy med venninna di uten å føle det slik etterpå Så det jeg prøver å si er, ikke tenk så mye over dette med legninga di, du er hva du er, det er ikke noe du blir, vær glad for at du kan få det beste fra begge sider og ha det gøy samtidig Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg syns at når jenta føler seg dårlig, bør ikke andre si "nei, du føler deg ikke dårlig". Såklart føler ikke alle det er problemfritt med sex løsrevet fra kjærlighetsforhold. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Ikke noe som helst galt i og utforske Endret 1. januar 2011 av L4r5 fjernet noe som startet en del tulleinnlegg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå