Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 hei! bestilte ny mobil fra netcom.no for noen uker siden. da d sto at den kom på lager 30. desember så bestilte jeg den. Men i går fikk jeg mail om at telefonen var på vei og nå ligger den på postkontoret. da jeg trodde jeg ikke kom til og få den før om lenge så jeg har ikke pengene:P men så sa ei jeg kjenner at hun trodde det kom på tlf regninga og ikke i oppkrav hos posten. Men på mailen min så står følgende: Parter Mottaker Navn: *************** Adresse 1:******************** Adresse 2: Postnummer / By: **** ******* Transportør: Transportør Produkt Posten Norge AS Servicepakke Sendt 01.12.2010 14:00:12 Sendingsnr. ********************** Ordrenummer ********************* Oppkravsbeløp 1399 NOK det står jo oppkravsbeløp:P Noen som har bestilt fra de før? Må jeg betale på posten eller kommer det på regninga:P? Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Telefoner sendes i oppkrav og må betales på posten. Kan ikke betale for telefon over telefonregninga fra Netcom. Pakken ligger på posten ca 14 dager før den eventuelt sendes i retur. Dersom den skal ligge der lengre bør du i såfall snakke med det lokale postkotoret ditt... Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Etter hva jeg vet så er det mulig å betale for telefonen via kredittkort når du kjøper fra NetComs nettbutikk. Jeg har gjort det før. Når du kjøper fra NetCom velger du hvordan du vil betale med oppkrav eller kredittkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå