martin9 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hei! Har et skoleprosjekt om å lage en nyhetssending, og lurer på hvilket videoredigeringsprogram jeg kan bruke. Vil prøve å få det til å se litt proft ut. F.eks med å ha med en liten logo i hjørnet som vist på bildet. Noen forslag? (kan godt være trailversjon) Takk for alle svar Endret 2. desember 2010 av martin9 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sony Vegas Movie Studio egner seg jo bra. Logo i hjørnet er ikke noe problem for de fleste programmer. Trail = spor Trial = prøve Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Her er et raskt og enkelt forslag jeg laget i Adobe Premiere pro (cs3). Filmen under besår av elementene fra vedlegget. Videofilen er hentet fra Youtube som et eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=paknKeuyTwg Edit: Så ut som en glipp under komprimeringen.. Om du eller andre skal bruke greenscreen anbefaler jeg dere å være nøye med lysforholdene og grønnfargen, samt skygger. YouTube - Go-go greenscreen pt. 2_WMV V9_001.wmv Endret 4. desember 2010 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Takk for svar og tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå