Gå til innhold

Hva er den BESTE kameramobilen?Bilde og video viktigst, alt annet sekundært

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvilke mobil er den beste kameramobilen på dagens marked. Tenkter da primært på bilde-kvalitet, men video er også kjekt å kunne ta i god kvalitet.

Videre er det kjekt (men ikke nødvendig) om den kjører android, så det blir lett å lage egne applikasjoner da jeg er utvikler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia N8 er vel den klart beste kameramobilen for øyeblikket, men den kjører ikke android. Når det gjelder android telefoner finnes det vel ingen supre kameramobiler enda.

Edit: Kan legge til at jeg har hatt Xperia X10, og den tar ganske fine bilder. Den kan også filme i HD.

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar

Hei,

Hvilke mobil er den beste kameramobilen på dagens marked. Tenkter da primært på bilde-kvalitet, men video er også kjekt å kunne ta i god kvalitet.

Videre er det kjekt (men ikke nødvendig) om den kjører android, så det blir lett å lage egne applikasjoner da jeg er utvikler.

Denne relativt ferske testen hjelper kanskje?

http://www.amobil.no/artikler/stor_samletest_av_kameramobiler/79081

Lenke til kommentar

N8 uten tvil. Androidmobiler med supre kameraer er ikke-eksisterende, dessverre.

Som nevnt overfor ville jeg sjekket ut qt av Nokia. Har planer om å gjøre det selv også da jeg kun har programmert til android av mobilplattformer tidligere (samt J2ME men det er litt udatert nå tør jeg påstå).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...