pepsimax007 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei, Hvilke mobil er den beste kameramobilen på dagens marked. Tenkter da primært på bilde-kvalitet, men video er også kjekt å kunne ta i god kvalitet. Videre er det kjekt (men ikke nødvendig) om den kjører android, så det blir lett å lage egne applikasjoner da jeg er utvikler. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Nokia N8 er vel den klart beste kameramobilen for øyeblikket, men den kjører ikke android. Når det gjelder android telefoner finnes det vel ingen supre kameramobiler enda. Edit: Kan legge til at jeg har hatt Xperia X10, og den tar ganske fine bilder. Den kan også filme i HD. Endret 2. desember 2010 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei, Hvilke mobil er den beste kameramobilen på dagens marked. Tenkter da primært på bilde-kvalitet, men video er også kjekt å kunne ta i god kvalitet. Videre er det kjekt (men ikke nødvendig) om den kjører android, så det blir lett å lage egne applikasjoner da jeg er utvikler. Denne relativt ferske testen hjelper kanskje? http://www.amobil.no/artikler/stor_samletest_av_kameramobiler/79081 Lenke til kommentar
Samot Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Som utvikler bør du ta en titt her: http://qt.nokia.com/ dersom du ender opp med N8. Eller kanskje uansett hva du velger Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 N8 uten tvil. Androidmobiler med supre kameraer er ikke-eksisterende, dessverre. Som nevnt overfor ville jeg sjekket ut qt av Nokia. Har planer om å gjøre det selv også da jeg kun har programmert til android av mobilplattformer tidligere (samt J2ME men det er litt udatert nå tør jeg påstå). Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 N8 er nok den beste pr i dag, men den hadde jeg styrt unna og heller ventet til SE Xperia X12 som dukker opp om en mnd eller 2. N8 har jeg testet og lest om, bla her og den har for mange barnesykdommer syns jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå