KarlRoger Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Vi mennesker er veldig gode til å finne mønster overalt, også der det ikke har noen sammenheng med virkeligheten. Jmf. http://en.wikipedia.org/wiki/Optical_illusion Skulle gjerne hatt originalbildet, men det ser også for meg ut som lamper eller refleksjon av strukturen utenfor vinduet. Merkelige ting? Tjææ, har da opplevd litt av hvert. Veggklokka i stua stoppet samme dag og tidspunkt som fattern døde. Har alltid stussa litt over akkurat den der altså. Mener ikke å være usensitiv, men har veggklokka stoppet før? Døde noen da? Har andre klokker gjort det samme ved andre dødsfall? Jeg legger merke til en del sånne tilfeldigheter selv, f.eks. når jeg hører om noe på radio samtidig som jeg laster en nettside som omhandler et lignende tema. Men jeg tenker ikke over alle de gangene det ikke skjer. Et annet eksempel er at vi legger spesielt godt merke til tallet 666, fordi det skal være dyrets tall. Vi kan klare å overbevise oss selv om at tallet 666 finnes overalt, men det kan like gjerne være at tallet 524 dukker opp oftere, bare vi har ingen spesiell koblinger med det tallet så vi registrerer det ikke i samme grad. Endret 3. desember 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Personlig så legger jeg ikke så mye i det, og jeg tror heller ikke det er noen magisk klokke de lagde på klokkefabrikken og som skulle stoppe da faren min døde. Kunne selvfølgelig gått tom for batteri, men jeg så faren min bytte batteri på den et par dager før. Sannsynligvis så var det noe galt med batteriene, men jeg synes også det er merkelig at den stoppet på akkurat det tidspunktet. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jøss, ja. Men filen var png. Noe som sier meg at det er redigert. Men like fullt, det så ekte ut. Er det tilfelle at det ikke er redigert er det skremmende, selv om det kan se ut som skygger og synsbedrag. Du så det!? Bildet er kun åpnet i photoshop, croppet, og deretter lagt på en layer som forsterker linjene i bildet. Kanskje jeg ikke er paranoid alikevell :/ Jeg synes at særlig "personen" til høyre, som vel er kvinnen, var tydelig. Jeg lastet ned bildet, men slettet det fordi jeg synes det var ekkelt . "Personen" til høyre har tydeligst ansikt, men jeg synes "personen" til venstre har tydeligst figur. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg ser egentlig ikke noen i vinduene der jeg, men er kanskje ikke åpen nok? Kan vel kanskje skimte noe som ligner ett menneskeansikt i det høyre vinduet, i form av noen skygger. Hvordan du ut av disse bildene kan se at det er oldemoren din, skjønner jeg ikke helt. Kan jo like gjerne være en annen død dame for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg får absolutt ikke til å se noen som helst menneskelignende skikkelser på det bildet. Selv så tror jeg ikke på spøkelser eller slikt, men skal selvfølgelig ikke utelukke at det skjer mer enn hva vi forstår. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Jøss, ja. Men filen var png. Noe som sier meg at det er redigert. Men like fullt, det så ekte ut. Er det tilfelle at det ikke er redigert er det skremmende, selv om det kan se ut som skygger og synsbedrag. Du så det!? Bildet er kun åpnet i photoshop, croppet, og deretter lagt på en layer som forsterker linjene i bildet. Kanskje jeg ikke er paranoid alikevell :/ Jeg synes at særlig "personen" til høyre, som vel er kvinnen, var tydelig. Jeg lastet ned bildet, men slettet det fordi jeg synes det var ekkelt . "Personen" til høyre har tydeligst ansikt, men jeg synes "personen" til venstre har tydeligst figur. Ja er tydligst til høyere ja Du sletter bildet fordi du synes det er ekkelt, hva tror du om meg som bor i det jævla huset da? Til dere andre, jeg synes det er rart hvis dere ikke klarer å se noen av ansiktene/personene, jeg synes linjene og formene er såpass klare at det ikke burde være behov for å "forestille" seg noe, illusjon eller ei. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Herregud... Jeg har sett hele Ju-On serien på under en uke nå. Det var ikke dette jeg trengte Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg ser ihvertfall 2 personer, klart og tydelig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg også, men ikke veeeldig klart og tydelig da... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nja, måtte zoome inn litt, og da var det tydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå