Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

MÅ ha han snart


Anbefalte innlegg

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, jeg

 

Jeg er helt vanvittig forelsket i en fyr og jeg får han ikke ut av tankene et sekund. Det gjør meg helt sliten. Mange som helt sikkert skjønner hva jeg mener. De fleste vet vel hvordan en sterk forelskelse er.

 

Han har kjæreste. De har vært sammen i kanskje rundt et år, og naturligvis hindrer dette meg og han i gå videre. En kveld var jeg hjemme hos lå jeg på fanget hans, hadde noen relativt dype samtaler og veklset forelskede blikk på hverandre. Han fortalte meg hvor vanskelig hans forhold til kjæresten var, at de ikke eide noen gnist lenger og at det ikke var mye til forhold lenger. Vi merket fort at kjemien stemte perfekt. At vi var som to puslebrikker. Haha. Sykt poetisk og kanskje merkelig jeg skriver, I know, men det er følelser med i bildet vet dere.

 

Vi bor ikke på samme sted, så vi treffes bare noen helger i ny og ne. Han er ræva på å ta initiativ når det gjelder å ringe så jeg har ringt han rundt 3 ganger, men vil ikke ringe mer. Grunnen er rett og slett fordi jeg vil gi han litt tid til å tenke og ikke virke masete, men jeg er helt på tuppa. Jeg MÅ ha han snart. Jeg tror jeg drømmer om han omtrent hver natt og blir helt ør bare ved tanken på de uskyldige, intime øyeblikkene vi hadde sammen.

 

Jeg sliter noe vanvittig. Har så sterke følelser for han og jeg ønsker så høyt at vi snart skal møtes og bare fortsette der vi måtte sette en stopper. Jeg tenker på han på alle mulige måter og jeg har aldri følt det jeg føler for han for noen før. Jeg skjelver bare ved tanken på han.

 

Trenger hjelp, råd og .. trøst. Haha. Er helt rådløs når det gjelder hva jeg skal gjøre.

Setter pris på alle svar

Endret av Blomst123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde dette skulle være en tråd om hvor sykt kåt du er. :(

 

OT:

 

Synes du skal ha litt selvrespekt og la denne mannen være i fred til han eventuelt slår opp med dama. Siden han ikke har avsluttet sitt nåværende forhold, føler han garantert ikke det samme for deg. Kom deg bort. Du kommer til å bli såret om du fortsetter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

(Dust dust DUST!)

Ikke respekt for andres forhold, egoisme, kravstor, egenrådig og sta. Hvis du ikke er disse delene går du helt bort til han går fra henne selv uten ditt initiativ. Da får du også svaret på om han vil ha deg eller ikke.

Lenke til kommentar

Du må nesten få han til å slå opp med kjæresten. Det er i alle fall et steg i riktig retning (for din del). Hvis han nøler med dette er kanskje ikke gnisten like stor hos han?

 

Eller så kan du være drittsekk og ta deg en prat med kjæresten hans og si det som det er.

Lenke til kommentar

Kommer aldri til å snakke med kjæresten hans eller presse han på noen måte, for respekt for andres forhold, det har jeg virkelig.

 

Eneste er bare at jeg sliter enormt med å få han ut av tankene mine, og jeg tror nesten det er det eneste som må til. Som dere sier virker det ikke som han eier like sterke følelser for meg, men samtidig er det SÅ SURT for meg å gå rundt å tenke på at om han ikke hadde hatt en kjæreste nå, ville vi mest sannsynlig vært på vei inn i et forhold. Han har jo fortalt mer eller mindre direkte at han liker meg.

Endret av Blomst123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer aldri til å snakke med kjæresten hans eller presse han på noen måte, for respekt for andres forhold, det har jeg virkelig.

 

Eneste er bare at jeg sliter enormt med å få han ut av tankene mine, og jeg tror nesten det er det eneste som må til. Som dere sier virker det ikke som han eier like sterke følelser for meg, men samtidig er det SÅ SURT for meg å gå rundt å tenke på at om han ikke hadde hatt en kjæreste nå, ville vi mest sannsynlig vært på vei inn i et forhold. Han har jo fortalt mer eller mindre direkte at han liker meg.

 

Jeg kjenner meg så godt igjen i den posten der. Det er en kjip situasjon å være i, som også gjør det vanskelig å finne noen andre.

 

Jeg anbefaler dog å prøve. Det ble ingen happy ending for min del =(

Lenke til kommentar

Men jeg er helt blank når det gjelder hva jeg skal gjøre! Er det beste å vente med å snakke med han til neste gang vi har muligheten til å treffes? Syntes ting blir mer ekte og man får så letter frem poengene sine om man tar ting i hverandres nærvær og face-to-face, istedet for over telefon. Føler også at det er mye mer gnist mellom oss når vi ER sammen (naturligvis) enn når vi bare ringes.

 

Og evt. hva skal jeg si til han liksom?

 

Godt og høre at flere har vært opp i en slik situasjon (selv om jeg ser det som høyst sannsynlig. Bare godt å få det bekreftet på en måte :p )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kommer aldri til å snakke med kjæresten hans eller presse han på noen måte, for respekt for andres forhold, det har jeg virkelig.

 

 

Hmm.. Jeg sliter litt med å se denne respekten du sier du har,siden du legger deg etter en annen jentes kjæreste?

 

Men for all del,jeg har gjort det samme selv! :p (forskjellen er vel at jeg inrømte at jeg ikke respekterte forholdet dems overhodet! XD)

 

Men tilbake til temaet: se bort ifra at du ikke burde legge deg etter andres kjærester, vil du virkelig ha en fyr som ikke vet om han vil ha deg? For hvis han hadde villet være med deg,så hadde han faktisk vært det. Han er helt frivillig sammen med henne,og ikke deg!

 

Vil du ikke heller ha en fyr som virkelig vil ha DEG,og ikke kunne tenke seg noen andre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Vet ikke om du klarer å forestille deg det selv, men tenk om du hadde vært oppi denne situasjonen selv. Altså at du hadde vært kjæreste med en også hadde det vært en annen gutt som hadde vært forelska i deg. Hadde ikke du synes det hadde vært litt vanskelig da?

 

Du kan ikke bare tenke på deg selv og hva du vil. Du må tenke på den andre parten også. Altså gutten.

 

Hvis han skulle slå opp med hun han er sammen med nå, så kan det hende at han gjør det fordi at du vil det, og da er det ikke sikkert at forholdet deres blir like bra.

 

Tenk litt over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...