a_strann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Endelig har jeg klart å klokke min intel pentium 2.8GHz (800) prosessor til ett brukbart nivå... 3,46GHz.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! burde jeg stoppe, eller vil dere at jeg skal presse min edelsten videre..?? få høre deres mening..! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Mye vil ha mer er det noe som heter! Så bare fortsett du! :wink: men pass på tempen.. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Mye vil ha mer er det noe som heter! Så bare fortsett du! :wink: men pass på tempen.. Ja, jeg har jo bare viftekjøling/fryser, men det holder godt det foreløpig..! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tror du bør endre litt på topicen før en mederator ser den... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kan jeg spørre hva du skal med 4 GB ram? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Kan jeg spørre hva du skal med 4 GB ram? Ja.. Hmm... Kjekt å ha... hehe... Man vet aldri hva man får bruk for i den kommende tid... Driver mye med videoredigering, og da er det kjekt å ha litt å gå på når det kommer til RAM.. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 var det bedre Topic eller? Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 var det bedre Topic eller? Jepp.. bare få slengt en på siggen din så er du sikret Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 var det bedre Topic eller? Jepp.. bare få slengt en på siggen din så er du sikret Hmm.. size=9..? ikke helt med nå... hjelp meg litt.. :-? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 var det bedre Topic eller? Jepp.. bare få slengt en på siggen din så er du sikret Hmm.. size=9..? ikke helt med nå... hjelp meg litt.. :-? Ja, jeg tok den nå... måtte bare tenke litt... skjønte ikke helt det med siggen først... Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 var det bedre Topic eller? Jepp.. bare få slengt en på siggen din så er du sikret Hmm.. size=9..? ikke helt med nå... hjelp meg litt.. :-? Ja, jeg tok den nå... måtte bare tenke litt... skjønte ikke helt det med siggen først... HJEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg vet ikke hvordan jeg skifter skriften på siggen min!! har prøvd maaaaaaaaaaaaaaaasse!! hjelp meg da... :oops: Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 var det bedre Topic eller? Jepp.. bare få slengt en på siggen din så er du sikret Hmm.. size=9..? ikke helt med nå... hjelp meg litt.. :-? Ja, jeg tok den nå... måtte bare tenke litt... skjønte ikke helt det med siggen først... HJEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg vet ikke hvordan jeg skifter skriften på siggen min!! har prøvd maaaaaaaaaaaaaaaasse!! hjelp meg da... :oops: ta det med ro..! jeg klarte det..! :wink: Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 ta det med ro..! jeg klarte det..! :wink: Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 wow, 5 posts rett etter hverandre :o "Edit"-knappen hadde kanskje vært bedre. :wink: Hold oss ihvertfall oppdatert på hvor mye du greier å klokke til slutt da! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det å ikke kunne slette poster har sine ulemper.... Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 ja, sorry for det der azz... jeg rota littegrann... var så himla trøtt... skal komme med mer info senere... har en vannkjøling på bestilling, så da skal jeg få den myyyyyyyyyyyyyyyye lengre..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå