SlettProfil Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Hva går dere med når det er 10 minusgrader ute? Lenke til kommentar
inaktivbruker_110409 Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Som oftest går jeg med klær. Har også en tendens til å ta på meg lue og votter. Du er ikke vant til kulden? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Det samme som jeg har gjort de foregående 21 vinterne. Jakke, lue, hansker og skjerf. Hva er det som får folk til å glemme sånt på 6 måneder egentlig? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Han mener kanskje hvilken jakke sikkert Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Prøver å være ute i kulda så lite som mulig med tanke på at øya renner som faen. Men når jeg først er ute med hunden tar jeg gjerne på meg 2 treningsbukser, t-skjorte, tjukk genser, tjukk jakke, lue, hansker og vindtette vintersko. Merker ikke kulda en gang Unntatt i øya.. Endret 2. desember 2010 av The Catalyst Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Han mener kanskje hvilken jakke sikkert Stemmer. Synes det er litt vanskelig å finne stilige klær som holder på varmen når det nærmest er istid i byen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ullundertøy. En god kasjmirgenser og ullfrakk er nok heller ikke å forakte. Trikset generelt er å styre unna alt polyester-dritet. Ull er ikke gratis, men knuser det beste når det kommer til å holde på varmen (og fuktighetskontroll for øvrig). Endret 2. desember 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Peacoat og skjerf ser bra ut. Lue hvis du gidder. Selv bruker jeg det ikke, fordi jeg rett og slett ikke kler lue. Hendene putter du i lomma, eventuelt kan du skaffe noen pene skinnhandsker : ) Under har du en form for genser eller hva du pleier å bruke, og en superundertøy-overdel. Jeans og sko og du er klar for å gå : ) Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Ull og lag på lag er trikset i kulden. Kanskje noe vindtett hvis det blåser i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå