marc1 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hei! Har fått oppgave om å lage cover på skolen, enten til en plate med en fantasi artist eller som et neste album for en eksisterende artist, coveret skal fortelle litt om musikk stilen/hva artisten synger om. Valgte artisten Nomy så dere vet det . Starter egentlig emnet for å spørre om hva jeg burde forbedre/endre på så jeg kan lære å bli litt bedre i Photoshop, spiller ingen rolle om det tar lang tid da det er lenge til fristen er ute. Har ikke helt bestemt meg for tittel enda Hadde vært flott om noen kunne kommet med tips, spesielt når det gjelder utklipp av personer osv, da jeg ikke er helt 100% fornøyd med klippingen her. Endret 2. desember 2010 av marc1 Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ville kanskje valgt ett bilde som ikke var så uklart Videre ville jeg brukt mer tid på å maskere han ut som du sier. Opprett en maske på bilde-laget og tegn med en stor svart kost med hardness ~80-90% (veldig avhengig av størrelsen på bildet), bare å ta seg god ting Om bildet er skutt mot en jevn ensfarget bakgrunn er det sikker raskere å bruke magnetic lasso tool eller noe sånn, men det er ikke noe jeg har gode erfaringer med hvis du vil ha realistiske kanter Du kunne gjerne gjort bakgrunnen bak den venstre skulderen litt mørkere også. Personlig syns jeg de lyse tekstur-linjene såg noe rart ut og ville kanskje heller funnet en annen tekstur eller droppet det helt. Hvordan ser det ut i farge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå