zabicrysis Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Hei jeg vet at jeg har lagt ut trådet på feil sted. men jeg trenger virkelig hjelp. hvor kan jeg finne dress til en 14 år gammel gutt, han er 164 cm? han skal på juleballet, så trenger virkelig hjelp! lit flaut og spørre om sånt men jeg har ikke anelse. på forhånd takk! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Her kanskje? Ser helt grei ut og koster ikke skjorta Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Min lillebror er like gammel og like liten. Han fant en som passet på Dressmann. Tror det var XXS/36 eller XXXS/34. Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Her kanskje? Ser helt grei ut og koster ikke skjorta tusen takk for den du:) så ikke verst ut:) Min lillebror er like gammel og like liten. Han fant en som passet på Dressmann. Tror det var XXS/36 eller XXXS/34. vi var på dressmann, men fant ikke noe der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg ville heller gått for Dressmann enn den sparkjøpdritten. Har vanskelig for å tro at de ikke har noe på Dressmann. 164 er ikke så lavt, og de skal da ha både ungdomsdresser og barnedresser der så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg er selv 164 høy og jeg syns å finne dress som passer er vanskelig. Enten er de for store eller så er det sinnssyke priser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvordan det kan være så vanskelig. Man har vel kanskje ikke det største utvalget, men når stort sett hver eneste ungdom i landet har en dress kan det vel ikke være så vanskelig. Jeg har selv alltid hatt minst en dress som passer hele oppveksten, og på et eller annet tidspunkt har jeg vært 164 jeg og. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg glemte å si at jeg er 45 år gammel 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Ah, det endrer jo saken en smule :!: 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Få Dressmann til å bestille inn. Jeg skjekket med lillebror. Han fikk en 30/30 bukse, og en 34/36 jakke. Jeg vil gjette på at jakke og bukselengde passer. Endret 2. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har 32/30 i bukse og husker ikke hva jeg har i jakke. Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal dra inntil dressmann man igjen se om de klarer å få inn noe før det er for seint. men det er snakk om å bruke det engang. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Her kanskje? Ser helt grei ut og koster ikke skjorta NEI! Jeg er 14 og jeg kunne aldri brukt den, ikke kjøp den, please! Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Skal han ikke konfirmeres? Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 jo. men da har han forhåpentlig vis vokst litt. men takk for all svar folkens:) Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 jo. men da har han forhåpentlig vis vokst litt. men takk for all svar folkens:) Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Kjøp buksa for lang i bena og legg den opp, da kan han bruke den når han skal konfirmeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå