Solid Edge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så er det noen som vet hvor jeg har dette piano stykket fra? Vet jeg har hørt det en plass før. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Ingen som hører på klassisk musikk? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Virker kjent, men da jeg tok Track ID med mobilen kom bare denne sangen opp Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg finner heller ingenting med Shazam på mobilen. Den finner en haug med ikke-relaterte pianostykker derimot. Jeg hører på mye klassisk selv, og dette virker kjent, men jeg kan ikke huske å ha hørt det i noe klassisk stykke. Det høres heller ikke typisk klassisk ut, men heller mer moderne. Alt de små grå kan finne for meg er et vagt minne om at noe lignende ble brukt i en nyere sang jeg må ha hørt for noen år siden, men mer enn det husker jeg ikke dessverre. Lenke til kommentar
AaaC Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Stykket minner meg om denne: http://www.youtube.com/watch?v=70LBAWhyNmM Om det bare er meg, eller det faktisk er tilfellet kan vel diskuters Jeg har også googlet litt, og fant til slutt frem til en kommentar på bandets hjemmeside: - "Tja! Tänkte bara säga att Redemption rockar och fråga vart piano-slinga kommer ifrån? - Tack! Jocke spelar piano på den nya skivan på några låtar, så från Jockes piano kommer den ifrån." http://www.aprildivine.com/gbook.php?show=4 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vet at det er et kjempekjent stykke av en av de store komponistene. Mer kan jeg ikke si akkurat nå, desverre! Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Ingen som vet? mulig jeg har hørt det i en film... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Han sier jo klart og tydelig at det er selvkomponert. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er veldig gjenkjennelig fordi det er så cheesy. en progresjon á Pachelbels kanon, hvor akkordene bare blir delt utover i et fengende mønster - et slags teppe av toner som er veeeldig typisk. tror ikke det er noen original i det hele tatt, men jeg kan også sverge på å ha hørt det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå