lknight Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 trenger ny tv, men pga plassmangel (er også uaktuelt å henge den på veggen) så har jeg noen litt sære krav til tv'n: + tv'n må koste mellom 2000-3000kr + tv'n kan ikke være større enn 25" + om det er plasma (haha) eller lcd spiller ingen rolle + tv'n kan ikke være av andersson, samsung og tandberg (ikke spør hvorfor engang...) + hd-kompitabel / løsning for hd (om ikke full-hd så iallefall hd-kompitabel). regner med at det er ikke særlig med hd-kvalitet å forvente med så lav tommer på skjermen men men... finnes det en tv som fyller overnevnte krav?? Lenke til kommentar
inaktivbruker_110409 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 trenger ny tv, men pga plassmangel (er også uaktuelt å henge den på veggen) så har jeg noen litt sære krav til tv'n: + tv'n må koste mellom 2000-3000kr + tv'n kan ikke være større enn 25" + om det er plasma (haha) eller lcd spiller ingen rolle + tv'n kan ikke være av andersson, samsung og tandberg (ikke spør hvorfor engang...) + hd-kompitabel / løsning for hd (om ikke full-hd så iallefall hd-kompitabel). regner med at det er ikke særlig med hd-kvalitet å forvente med så lav tommer på skjermen men men... finnes det en tv som fyller overnevnte krav?? Joda, det finnes i massevis, men det er kanskje ikke det du i utgangspunktet vil kalle en TV. Jeg snakker om en skjerm som selles som PC-skjerm. Til den prisen får skjermer med HMDI-inngang (noen ganger flere), Full-HD og den størrelsen du ønsker. Dette er vel det eneste som er aktuelt også, siden du må sitte nærme en <25". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå