Jan Andre Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 sitter her med en cola flaske fra 1993 og lurer på om cola er som vin! Blir Cola også bedre med tiden?? fins det årgang på cola?? ville det da vært lurt med Colakjeller isteden for Vinkjeller?? Dette er en ting jeg lurer på og håper og få svar på!!! Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tviler på at cola blir spesielt godt i lengden... Du får smake.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 ville det da vært lurt med Colakjeller isteden for Vinkjeller??surr.... BTW. bytt bilde på MSN, det du har er UgLY Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 BTW. bytt bilde på MSN, det du har er UgLY Bra vi holder oss til topic.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 BTW. bytt bilde på MSN, det du har er UgLY Bra vi holder oss til topic.. veit, men jeg måtte bare på peke det Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Drikk den! Ta bilder/videoopptak av deg mens du drikker og etterpå, og legg ut på nettet Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Tror ikke Cola smaker godt etter 10år nei...har selv noen gamle Cola Original flasker fra sånn ca. 1993 jeg også, har ikke planer om å drikke dem... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Ville heller spart på flasken jeg. Det er jo kult med gamle uåpnete colaprodukter Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg har sett en ganske gammal cola en gang.. den var ikke svart lenger.. men derimot kvit/blank.. så tror ikke cola blir bedre med åra.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er vel en grunn til at brus (inkludert cola) har en best før dato :wink: Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hehehe...Best før xx.xx.xx BEDRE ETTER xx.xx.xx Drink it up Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er det Originale Cola flasker du har Colaen i puddel_f***e ? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Kjøpte et brett med cola light som gikk ut i februar på ekeberg-markedet (20 spenn) - Syns den smakte mye bedre enn cola light vanligvis gjør... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det er vel en grunn til at brus (inkludert cola) har en best før dato :wink: du har nok rett der Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Å servere cola er vitenskap. For det første må den være så fersk som mulig, helst mer enn 6 mnd igjen før den går ut på dato. Så må den avkjøles sakte i kjøleskap til ca 3grader. Rask kjøling i fryser ødelegger mye av smaken. Servering må skje i et avkjølt glass, uten isbiter, og man må helle sakte, med glasset på skrå, for unngå for mye kullsyretap. Drikkes med en gang. Dessuten, 1,5L flasker er for tapere. 0,5L og glassflasker er det eneste som er drikkbart. Og ja, jeg drikker mange flasker om dagen hvis noen lurte. 8) Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Å servere cola er vitenskap. For det første må den være så fersk som mulig, helst mer enn 6 mnd igjen før den går ut på dato. Så må den avkjøles sakte i kjøleskap til ca 3grader. Rask kjøling i fryser ødelegger mye av smaken. Servering må skje i et avkjølt glass, uten isbiter, og man må helle sakte, med glasset på skrå, for unngå for mye kullsyretap. Drikkes med en gang. Dessuten, 1,5L flasker er for tapere. 0,5L og glassflasker er det eneste som er drikkbart. Og ja, jeg drikker mange flasker om dagen hvis noen lurte. 8) :o jøss... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 signatur: slik skal det være Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Å servere cola er vitenskap. For det første må den være så fersk som mulig, helst mer enn 6 mnd igjen før den går ut på dato. Så må den avkjøles sakte i kjøleskap til ca 3grader. Rask kjøling i fryser ødelegger mye av smaken. Servering må skje i et avkjølt glass, uten isbiter, og man må helle sakte, med glasset på skrå, for unngå for mye kullsyretap. Drikkes med en gang. Dessuten, 1,5L flasker er for tapere. 0,5L og glassflasker er det eneste som er drikkbart. Og ja, jeg drikker mange flasker om dagen hvis noen lurte. 8) :o jøss... :o jøss frå meg og! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Å servere cola er vitenskap. For det første må den være så fersk som mulig, helst mer enn 6 mnd igjen før den går ut på dato. Så må den avkjøles sakte i kjøleskap til ca 3grader. Rask kjøling i fryser ødelegger mye av smaken. Servering må skje i et avkjølt glass, uten isbiter, og man må helle sakte, med glasset på skrå, for unngå for mye kullsyretap. Drikkes med en gang. Dessuten, 1,5L flasker er for tapere. 0,5L og glassflasker er det eneste som er drikkbart. Og ja, jeg drikker mange flasker om dagen hvis noen lurte. 8) ellers kan du skvulpe skikkelig for å slippe løs ''aromaen", og la colan åpne seg litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå