Gå til innhold

Må ha ny TV 40-46" 5000-7000

Anbefalte innlegg

Og der røyk jaggu TV-en. Det betyr TV-jakt i morgen. Hvilke produsenter/serier bør sjekkes ut? Har pt ikke BlueRay eller spill, men det kommer.

Hvordan er ståa med spilling på LCD tv-er i dag? PC-tilkobling på plasma? Hva er kjekt å få med?

Ta gjerne utgangspunkt i hva Elkjøp/ Lefdal/ Expert/ Elprice tilbyr så får vi kanskje nye TV til helga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Get med digital dekoder, men kommer til å byttet til Altibox når det forhåpentligvis blir tilgjenglig neste år. Har faktisk en gammel LG kasse-TV. Sitter 3-4 meter fra TV-en med østvendt vindu, TV-en i sør og sofaen i nord, mao er sollys intet problem.

Har alltid trodd jeg kom til å kjøpe plasma, men jeg ser at Sony EX500 får svært god tilbakemelding på Aftenposten.no

Lefdal har denne i 46" versjon og Elkjøp i 40" til ok priser.

Dog kommer vi til å kikke i butikken før vi bestemmer oss. Da kan det være greit å ha et tips om hva vi bør se på i samme prisklasse fra andre leverandører.

Jeg ser forøvrig av Lefdal tilsynelatende har to versjoner av denne. KDL46EX500AEP og KDL46EX501AEP

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Klarer du å strekke deg til den modellen, er det bare å slå til, genial tv til prisen :). EX501 er akkurat samme tv, bare med sort list nederst, vesentlig penere designmessig.

Tviler sterkt på at du vil se noe tilsvarende denne tven i butikken, da den er egentlig verdt langt mer enn den selges for. Men om du skal se på noe tilsvarende, se på LG sin 47LD650N, og Samsung sin LE46C635/655. Dette er vel de to mest tilsvarende tvene jeg kan se for meg akkurat nå.

Plasmamessig blir det txp46g20 du skal se på.

PS: Tilbudene varer nok bare ut helgen på dette om jeg ikke er på tur, så få ut fingern og stikk å se i morgen :).

EDIT: Du bør forresten kjøpe 46" på den sitteavstanden.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Klarer du å strekke deg til den modellen, er det bare å slå til, genial tv til prisen :). EX501 er akkurat samme tv, bare med sort list nederst, vesentlig penere designmessig.

Tviler sterkt på at du vil se noe tilsvarende denne tven i butikken, da den er egentlig verdt langt mer enn den selges for. Men om du skal se på noe tilsvarende, se på LG sin 47LD650N, og Samsung sin LE46C635/655. Dette er vel de to mest tilsvarende tvene jeg kan se for meg akkurat nå.

Plasmamessig blir det txp46g20 du skal se på.

PS: Tilbudene varer nok bare ut helgen på dette om jeg ikke er på tur, så få ut fingern og stikk å se i morgen :).

EDIT: Du bør forresten kjøpe 46" på den sitteavstanden.

Takker for god veiledning. Har hatt tv-en på veggen noen dager og er meget fornøyd. Forøvrig savner jeg fleksibilitet i forhold til internett på TV-en. Det hadde vært greit å kunne velge direkte fra NRKs nett-TV, TV2 Sumo, etc uten å gå via PC-en, dette kommer garantert i framtida, det er vel ingenting i teknologien som tilsier at man ikke kunne gjort det allerede dag. Mtp at youtube og andre videoløsinger allerede ligger inne.

Edit: vi kjøpte Sony KDL-46EX501

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...