Taters Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Lenge siden jeg har vært her.. Tok et anderledes bildet idag og skulle gjerne hatt litt tilbakemelding på det! Vil egentlig ikke ha kritikk på det tekniske, men i tilfelle noe lurer: f/7.1 1/250 ISO 800 285mm Håndholdt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Vel, syntes det var litt vanskelig å se hva det var bilde av, det er liksom 50/50 med snø og mørke parti. Litt for kjedelig for meg, det er min mening. Hvilket kamera? Lenke til kommentar
Taters Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Takk for svar. Tror det er derfor jeg likte det. Er ikke så ofte jeg tar abstrakte bilder.. Er kanten på isen som brer seg innover vannet, med frost oppå. Tenkte kanskje formene og kontrasten var nok til å gjøre bildet bra, uten at man nødvendigvis kan identifisere akkurat hva det er. Tatt med 7d Lenke til kommentar
Bitumen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Et interessant bilde med kontrasten hvit på svart. Bare synd at den grenen i høyre bildekant ødelegger opplevelsen for meg. Men det er også det eneste som trekker ned, bra! Forfriskende med noe annerledes. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Takk for svar Bitumen. Synes selv speilbildet av greinen ga litt ekstra til bildet.. men kanskje ikke? Hadde vel blitt et reinere bilde uten. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ville kanskje croppet inn litt tettere og fjernet litt av høyresiden og bunnen, men det er detaljer. Liker veldig godt de friske, detaljerte iskrystallene mot mørk, kald bakgrunn, mot hint av svømmende, mørke refleksjoner. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Takk trondster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå