Visslarr Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har da en helt vanlig svart XBOX 360 kontroll. Jeg bruker også Steelseries Siberia Headset, svart med USB greie til. For en stund siden så knakk min Steelseries connector i to (Den pluggen man tar inn i kontrollen knakk) så jeg kjøpte en ny en, helt lik. Jeg plugget den in, og når jeg da spiller Black Ops for eksempel, så vises det at jeg "snakker" i micen bare jeg rører på connectoren, dette skal da ikke skje? Og dessuten, så disconnecter kontrollen min hele tiden. Jeg har prøvd med batterier (Ikke helt nye, skal prøve snart) og PLay & charge kit, men ingen ting som hjelper. Skal prøve nå igjen etter å ha restartet xboxen, men er dette noe som er feil inne i kontrollen sånn at jeg må kjøpe en ny en? Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Kan noen håpefullt svare så fort som mulig? Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Begge deler tyder på dårlig kontakt, like greit å kjøpe ny Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 jeg skal kjøpe den nye razer kontrollen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 husk reklamasjon. med mindre noen kan bevise at du har kastet kontrollen i gulvet så har du krav på en ny en. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvis de finner en bit av pluggen inni kontrolleren så kan du nok takke farvel til garantien... Du fucka den opp, og ny stikke koster vel bare 100-150, bit i det sure eplet og kjøp ny. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Hmm en ny kontroll? Fra hvor da? Eller mener du den connecteren? Er rimelig sikker på at det ikke er noe som sitter fast inni, siden jeg har da kjøpt en ny connector, og den passer helt fint. Nå for tiden så går ting som det skal, men liker fortsatt ikke kontrollen min. Har sølt "litt" cola før på den, så Y knappen, start knappen og delvis X knappen er klissete, pluss venner svetter som bare det på den Når jeg får razer kontrollen min, så skal jeg pakke den in i plast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå