MixMaster Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har festet kjøleren til HK. det er nemmelig ikke problemet. Fordi den x-forma plata under HK sperrer litt (for mye) for at jeg skal kunne feste HK i kabinettet ved CPU. (kabinettet er et Tt Xaser III, vis det hjelper) Hva gjør jeg for å feste det? :oops: Jeg kan jo kanskje kappe av litt av den plata under, men jeg har ikke lyst til å ta av kjøleren.. Er jeg nødt til å skru fast HK ved CPUen der? For da kan jeg bare fjerne det ene "skruehullet" i kabinettet. [edit] HK er forresten et EPoX EP-8RDA3+ Noen som har noen forslag?? Jeg takker dere MYE på forhånd! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har festet kjøleren til HK. det er nemmelig ikke problemet. Fordi den x-forma plata under HK sperrer litt (for mye) for at jeg skal kunne feste HK i kabinettet ved CPU. (kabinettet er et Tt Xaser III, vis det hjelper)Hva gjør jeg for å feste det? :oops: Jeg kan jo kanskje kappe av litt av den plata under, men jeg har ikke lyst til å ta av kjøleren.. Er jeg nødt til å skru fast HK ved CPUen der? For da kan jeg bare fjerne det ene "skruehullet" i kabinettet. [edit] HK er forresten et EPoX EP-8RDA3+ Noen som har noen forslag?? kutt i selve kabinettet istede Jeg takker dere MYE på forhånd! kutt i selve kabinettet istede edit: posta inni quoten... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 fjern den ene spacer skruen fra kabinettet...enkelt og greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå