fsx v1.1 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hei har en Dell laptop også er pc laderen den boksen utrorlig varm man kan nesten ikke ta på den, er det normalt? også hører jeg lyder fra laderen nå er det nesten som jeg brenner meg vis jeg holder på laderen i 1 minutt det høyeste jeg målte på temperaturen måleren (feber temperatur måler) var 42 grader men den er mye varmere Endret 2. desember 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ja, det er normalt at ladere blir varme. Endret 2. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er ganske normalt at ladere blir varme. Det er ofte ikke noe galt med den men rett og slett bare tynne designmarginer. Men om du er redd for at det er en defekt og brannfare så ville jeg bare kontakten leverandøren din og sagt i fra. Om de mener det er rimelig mistanke om en defekt så har du rett på reklamasjon. Det sagt så er slike ladeklosser bygget slik at selv om de feiler så skal det veldig mye til for at de skal kunne lage noen brann - spesiellt om du bruker den på en krets som har en sikring (og det er jo alle hus lovpålagt å ha så langt jeg vet). De er designet for å ikke forårsake brann selv om interne komponenter skulle kortslutte på noen måte. -Stigma Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Helt vanlig design, men et uheldig design sett fra levetid og elektriske egenskaper. Men de fleste bærbare PC-er brukers kanskje bare i en 3-4 år så produsentene gir vel egentlig kundene det "de vil ha". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå