krispySam Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hei, Jeg tenkte å kjøpe et nytt kompaktkamera til dama til jul, men jeg er helt grønn når det kommer til kamera og fotografering. Både hun og jeg er den typiske "pek og klikk" typen når det gjelder fotografering, dvs at auto funksjonen brukes mye - men også kameraets diverse innstillingsfunksjoner. Kameraet skal brukes til feriebilder (altså mye utendørs fotografering både i dagslys og skumring/natt) samt de vanlige familie/festlig lag bildene. De viktigste egenskapene jeg ser etter for et nytt kamera er bildekvalitet og at det er enkelt i bruk. Hvilke kamera vil dere anbefale innenfor ca 2500 kroner? Endret 2. desember 2010 av KakeSam Lenke til kommentar
krispySam Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Travle førjulstider, eller finnes det ingen kamera å anbefale i denne priskategorien? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Spander 500kr. meer og kjøp Canon PowerShot S95. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Sony W380. Genialt lite kamera som tar gode bilder og som er veldig lyssterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå