.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg har oppdaget mitt største forelskelse i mitt liv noen gang. Det er bare synd at vedkommende ikke føler det samme for meg. Jeg prøver å komme meg over det, men det er ikke lett nei... Endret 23. august 2011 av Ally1987 Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 kanskje litt for tidlig å si at det er "the one". Men kan du ikke be personen ut på en liten date eller noe? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Selvsagt så vet jeg jo ikke om personen er ''the one'', men jeg vet godt at jeg er forelsket siden jeg tenker på personen så si 24/7, men jeg føler meg bare litt ''unormal'' til å ha fått så kraftige følelser for personen så fort. Nei, dessverre... vedkommende føler absolutt ingenting for meg, og er veldig avvisende mot meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er nok normalt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor gammel er du? Da jeg var i 14-15-årsalderen opplevde jeg noen kraftige forelskelser, selv om jeg så vidt hadde snakket med jenta. Mistenker at det hadde noe med den økende hormonproduksjonen å gjøre, samt at jeg trodde hun ville være den rette. Kanskje det har noe med dette å gjøre? Men husk; det som kommer fort, forsvinner fort Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg er 23 år gammel, så det har nok ikke noe med å gjære :-) Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Det er jo ikke normalt, men det hender. Tipset mitt er at du finner noe som fanger oppmerksomheten din. Om det er en ny hobby, eller gutt, får være opp til deg. Endret 2. desember 2010 av Hanemann Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tror du er mer betatt, enn forelsket. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Å? please tell me why Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Å? please tell me why Har bare opplevd og få denne ''desperat'' følelsen (altså at man trenger den personen, prate med personen etc.) etter en dags prat, helge prat osv. Etter man får snakket mer med den personen får man en mer rolig følelse, og man føler seg mer komfortabel, og er bare helt utrolig glad for å kunne tilbringe tid med han/hun. Jeg vet ikke om det er en slik "desperat" følelse du kjenner nå, men dette er i alle fall min egen erfaring. Vet heller ikke om det er generelt mulig og bli forelsket så fort, er vel en grunn til at det er noe som heter betatt. Da var det sagt. Endret 3. desember 2010 av Sandra Sundet Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Wow, må si at du faktisk har ganske rett i det du skriver der, og det er akkuratt sånn jeg føler det. Så jeg er kanskje ikke så forelsket som jeg hadde trodd å heller er mer betatt av personen. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Wow, må si at du faktisk har ganske rett i det du skriver der, og det er akkuratt sånn jeg føler det. Så jeg er kanskje ikke så forelsket som jeg hadde trodd å heller er mer betatt av personen. Yay! Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Å? please tell me why Har bare opplevd og få denne ''desperat'' følelsen (altså at man trenger den personen, prate med personen etc.) etter en dags prat, helge prat osv. Etter man får snakket mer med den personen får man en mer rolig følelse, og man føler seg mer komfortabel, og er bare helt utrolig glad for å kunne tilbringe tid med han/hun. Jeg vet ikke om det er en slik "desperat" følelse du kjenner nå, men dette er i alle fall min egen erfaring. Vet heller ikke om det er generelt mulig og bli forelsket så fort, er vel en grunn til at det er noe som heter betatt. Da var det sagt. Det er helt sant. Ja, det var alt jeg skulle si. Endret 3. desember 2010 av Molbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå