karliboy2 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er ute etter noe kraftig forsterker , ikke surroundforsterker eller Effektforsterker Den må kunne spille av høytallere ned til 2 Ohm, og må helst ha en del watt for jeg har en kraftig subwoofer på 450 W Rms + Surround. Takk til alle som kommer inn med gode forslag:) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du skal altså ha en ikke-surround-forsterker til et surround anlegg? Og er denne subwooferen aktiv eller skal du kjøre den også på forsterkeren? Lenke til kommentar
karliboy2 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Kjøre den via Forsterkeren..: Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Her lukter det trolling.... 1 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvor mange kanaler ønsker du at forsterkeren skal ha? Kan du vurdere en egen enhet for subben ? Eller MÅ dette være integrert uansett pris ? Lenke til kommentar
karliboy2 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 4 kanals Integrert og ikke en så alvorlig høy pris. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ok, da synes jeg en god start vil være å få vite hvilke høyttalere og hvilken sub du har. Jeg antar du alt har dette siden du har så klare krav Hvis du ikke har, fortell meg hvilke du skal bruke. Og dersom du ikke vet så synes jeg vi skal gå tilbake til start, det er lite vits i å kjøpe forsterker som opererer godt ned mot 2 ohm om du bare skal bruke 8 ohms høyttalere uansett, som du sikkert selv også forstår Lenke til kommentar
karliboy2 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Subwoofern er en http://www.800baba.com/bigImage.php?pid=1378011 Infinity kappa 10" men jeg har en spesiel utgave av den som jeg ikke fant på nett. 1400 Watt - 350 WRMS Gulvstående - 2 jeg ikke vet hva heter for jeg har nettopp kastet ut to Cerwin 10" og byttet ut med noen jeg ikke vet hva heter xD. Lenke til kommentar
karliboy2 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har en Gammel Nad forsterker jeg har hatt hjemme i 10 år som ikke funker fordi utgangene er sprengt - - Vet du hvor Mye det ville koste og fikse det og hvor? http://www.stereophile.com/integratedamps/633/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå