Rivellio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Hallo, jeg har tatt en titt rundt på diverse forum som diskusjon.no og googlet litt rundt. Viser seg at folk fortsatt er interessert i å ha eget mafiaspill. Så da tenkte jeg å ta meg tid til å sette opp mafiaspill for folk, jeg har ikke laget det men har fikset mye på spillet og fjernet de fleste feil. *fjernet av moderator* Mvh, Adrian. Endret 2. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg vil bare si til alle som eventuelt kjøper, at en komplett nettside med et så stort omfang til en så lav pris, har garantert mange sikkerhetshull og dårlige funksjoner. Evt. er det noe du har funnet og bare selger videre. Lenke til kommentar
Rivellio Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) *fjernet av moderator* Endret 2. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Isåfall kan jeg bekrefte at spillet er kodet med dårlig kode fra start til slutt. Du skal ha gjort GIGANTISKE forandringer om dette skal bli nogenlunde sikkert. Jeg har hatt kontakt med "skaperen" av elitecrimes, og det er ikke mye god kode der. Lenke til kommentar
Rivellio Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) *fjernet av moderator* Endret 2. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjenes punkt 1: Linker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. samt: Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser. Reaksjon på moderering tas som vanlig på PM. Endret 2. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg