Peroy Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kan lastes ned fra Android Market nå. Les mer Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal vel prøves, selv om jeg vil si at NewsRob har funket bra Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 NewsRoom er svaret hvis du er ute etter en reader som fungerer perfekt, er vel eneste rss-appen som laster ned artiklene i sin helhet? Anbefales ihvertfall på det sterkeste. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Husker ikke helt hvorfor jeg gikk vekk fra NewsRob. Prøvde Google Reader og syns den fungerer ganske bra, savner muligheten med å laste ned teksten slik at jeg kan lese artiklene offline også. Bruker InstaFetch til det, og det fungerer også utmerket Kan si at Volumeknappene fungerte med Stock Hero 2.1 Lenke til kommentar
Androod Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Pulse er også en som bør sjekkes ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg