G2Petter Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Skal kjøpe nytt skjermkort for noen venner... De bruker PC-en litt til gaming, vet ikke hvilke krav de stiller til ytelse, men bør kunne kjøre ett år gamle spill, i hvert fall? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hvilke komponenter består PCen ellers av? Jeg antar at det ikke er delene som står oppført i din signatur. Sånn generelt sett uten å vite noe om PCen til dine venner, så vil jeg anbefale Radeon 9100, de koster fra 591,- kr på komplett.no. Modellnummerne til ATI er under ennhver kritikk. Selv de barskeste kan rote det til med hvem som er best. Høyere nummer er ikke automatisk bedre. E.g. 9100 er bedre enn 9200. 9500 er bedre enn 9600. 8500 er bedre enn 9000. Så kommer Pro og non-Pro utgavene inn i bildet for å forvirrre enda mer. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Nei, de komponentene er mine egne... Amd 1Ghz 256 MB RAM Vet lite om den, egentlig... Hvis man går opp til 1000-1500 kroner, hva får man da for pengene? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Noe slikt er nok et greit alternativ for deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå