Jakoozie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Eventyrspill i Indiana Jones-stil blir familiedrama med rettferdighetskompleks? Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nok en spillbasert film som ser ut til å ta samme veien som de fleste andre; rett i dass. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg forstår ikke hvorfor de ikke følger historien til spillet, så ihvertfall fansen vil bli fornøyd. Den veien de går nå er det en sjanse for at ingen blir fornøyde. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg er ikke overrasket. Nå er jeg ikke en stor fan av Uncharted, men selv jeg har fått med meg hva det faktisk handler om. Et dypt familiedrama er ikke i nærheten engang. Hva blir det neste? The Godfather IV: Alien Invasion? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) De neste kunstneriske frihetene som tas blir vel at Half-Life blir en dramatisk komedie satt til middelalderen. Kunstnerisk frihet når det gjelder adapsjon er bare et annet ord for å pisse på fansen. Endret 2. desember 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Enig. Det er ikke 'kunstnerisk frihet' å gi oss en asiatisk Edvart Carnby eller føkke opp hele Resident Evil. Det er bare bullshit. De klarer ikke lage bra filmer, så de stjeler et kjent navn og lager en egen film som er svæææært løst basert på det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Herre min hatt så jævlig. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg er helt perpleks her jeg sitter og blunker. De fleste hadde ledd seg skakk ihjel av ansiktsuttrykket mitt. Tanken som farer gjennom hodet er, "Hva i all verden?" Dette er jo helt hinsides jævlig, men det sier vel også noe om hvor lite rettighetshaverne er av kvalitet. De selger rettighetene til høystbydende og setter tilsynelatende ingen grenser for hvordan prosjektene gjennomføres. Lenke til kommentar
steeler Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Høres ut som de vil lage hotel cesar med action-innslag. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ehh, gi dem en sjanse da.. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Gamere er nok den gruppen som sier i fra med høyest stemme hver gang de hører noe de ikke liker Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Setter merkelappen søppel på denne filmen Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De har jo allerede laget to filmer av denne serien. De heter National Treasure. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Skjønner ikke hvorfor de skal gå bort fra en ellers så genial story. Bruk De Niro som sidekicket og få til god kjemi mellom han og Wahlberg. Som igjen er en uforståelig casting. Nathan Fillion spiller praktisk talt denne rollen hver uke i Castle. Hvorfor prøver de alltid å gjøre disse spill til film greien til mainstream underholdning? Hadde mye heller sett en lavbudsjettversjon som fokuserer på story en å lide meg gjennom et familiedrama med en snært av Uncharted. Men det er kanskje greit å være negativt innstilt. Lettere å bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg