Gå til innhold

Hvordan sabotere på jobben?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle man gjøre noe slikt, med mindre man har ekstremt mye i mot bedriften, men da ville jeg heller funnet meg en ny jobb.

Det er et segmentert arbeidsmarked, og noen har f.eks utdannet seg til noe med få alternativer, som f.eks politi. Hvis du var politi, og du hadde en drittsekk som sjef, hva ville du gjort? Hvordan kunne du sabotert for kjerringa?

 

Det er klart, er du programmerer og har connections og masse bra prosjekter å vise til, og snakker flere språk, samt er åpen for å jobbe hvor som helst, så klikker du jo ikke på en slik tråd i utgangspunktet, smartass. ;)

 

Hvis DU var politi, så hadde jeg IHVERTFALL følt synd i de som kommer i din vei.

Du vet at det finnes alltid flere løsninger på de fleste komplikasjoner. Du kan for eksempel snakke med direktør, hvis du ikke er fornøyd med sjefen. Hvis ikke direktøren bryr seg, kan du snakke med arbeidstilsynet. Hvis ikke arbeidstilsynet bryr seg, kan du snakke med kommunen. Hvis ikke kommunen bryr seg, kan du snakke med staten. Hvis ikke staten bryr seg, ville jeg virkelig tenkt nøye på hvem egentlig som er problematisk, om jeg var i dine sko :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan jo svare mye jeg.

 

Jeg kan jo begynne med å si at det å drive å sabotere for en bedrift på en slik måte som du sier, høres veldig likt ut som definisjonen for feighet. Du kunne døpt om boken din til "boka for feiginger". Det er ikke noe poeng i å sløse vekk ens egen dyrbare tid på å sabotere for andre på jobb i tillegg til å måtte tilsynelatende bedrive arbeid i eget tempo. På den måten gjør du jo 100% arbeid som du ikke får betalt for. Dette er arbeid du kunne fått betalt for ved å bruke denne energien til noe produktivt som f.eks. å komme på noe smart for bedriften som du hadde fått lønn for.

 

For å være helt ærlig høres det ut som om du prøver å straffe kollegaer for noe du har blitt utsatt for som liten. Og da har du et problem som du kanskje bør snakke med en psykolog om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...