Cuneax Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 H20 Audio med fargerike og solide nyheter Les mer Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 En meter, er ikke det lite? Kan vel fort havne under en meter under en vending eller start? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 1m er med en del sikkerthetsmargin tenker jeg. Tåler sikkert opp til 2m i et lite øyeblikk. Og man havner ikke under 1m dypt når man tar en vending, det gjøre i alle fall ikke jeg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Greit for de som svømmetrener med å dra den over bassenget tenker jeg. Hmmm, hvilken MP3 skal den pares med? Lenke til kommentar
martinx Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Greit for de som svømmetrener med å dra den over bassenget tenker jeg. Hmmm, hvilken MP3 skal den pares med? http://www.h2oaudio.com/store/waterproof-cases.html, ikke værre enn som så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg