Gå til innhold

Gode spill til Ps3 Move?

oladunken

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale noen gode spill til Playstation Move?

Har kjøpt dette sportspillet som ble lansert samtidig med Move med frisbee, volleyball, pil & bueskyting etc. Er nå på jakt etter neste innkjøp. Gjerne noe med skyting da jeg ønsker å kjøpe pistol-holder til kontrollen, men det er ikke et absolutt krav.

Skulle også gjerne hatt tips om gode norske nettsteder for anmeldelser av PS3-spill og ekstra fint om man enkelt kan finne oversikt over Move-spill.

B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da MÅ du har The Shoot :-)

Har selv Shooting Attachment pistolen, Navigation og move kontrollere.

The Shoot er jo et drit spill! Det suger i fra her til Thailand har testa demoen. Og i tilegg har det blitt slaktet totalt! Eg anbefaler alle som er over 7 til å ikke kjøpe det!

Her er link til anmeldelsen på gamer Anmeldelse The Shoot

Men seriøst kommer det ikke noen bra move spill til jul? eller JanFeb? Eg har ikke funnet et spill eg kan kose meg med! Og har prøvd alt av demoer!

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt PEACEMAKER pistolhåndtaget til MOVE til sønnen min, så nå håper jeg det dukker opp noen bra skytespill. Antar The Shoot er den det følger med demo av i Move-pakken. opplevde dette som vanskelig å kalibrere kontrollen til og ikke minst å sikte på. Mulig det blir bedre med dette pistolhåndtaket.

Lenke til kommentar

Hva med Resident Evil 5 Move edition? Det før du kjøpt for en hundrings fra amazon.co.uk (se biit.no)

Du vil trenge en navigation controller i tillegg da, men i nøden kan du bruke den vanlige kontrolleren sammen med move-enheten.

Så jo bra ut det der og jeg har nav controlleren.

Men "Usually dispatched within 1 to 3 months" WTF?

Lenke til kommentar

Tror du mener Crisis og et eller annet. Prøvde demoen til det.

Den hadde fortjent 2/10. Var dårlig kvalitet på spillet,dårlig grafikk

Og unøyaktig kontroll. Prøvde å kalibrere move kontrolleren flere gannger.

Nå er du helt ute på gjorde syns eg! Time Crisis er da mye bedre og har bedre grafikk en the shoot!

I The Shoot er ikke noe blod, du skyter på pappfigurer,ned minner meg om et spill som kom til Amiga Duck!

"Selv om spillet er familievennlig i den forstand at du i praksis skyter på blinker, og barn kanskje finner det morsomt i en periode, er den labre kvaliteten forstyrrende gjennomsyret. "

Er men eg enig i noen ting du sier, eg holder ikke så stor tillit til gamer.no sine karakter spesielt etter Uncharted 2 som fikk 7 av 10.

Kult du har kjøpt deg sånn pistol til move det hjelper nok en del på innlevelsen ja.

Eg sier ikke at Time Crysis er bra eg sier bare at Time Crysis er bedre en the shoot mye bedre. Ingen av spilla er bra! 2 og 5 er spill av 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...