Sinvano Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har en Macbook pro som jeg ønsker å bruke til redigering av diverse filmer.. Problemet jeg har nå er at jeg har en del klipp som er filmet i HD og har vært innom pc for lagring osv.. Jeg har kommet fram til at jeg må konvertere filene for å få de importert i iMovie. Noen som har tips til et enkelt og bra konverteringsprogram? På forhånd takk... Lenke til kommentar
arthon Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Beste mest anerkjente gratis konverteringsprogram; MPEG Streamclip Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Og det skal fungere slik at jeg kan konvertere filer om til mov som iMovie er glad i ? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Gikk utifra at du kunne lese teksten på link siden; Supported input formats: MPEG, VOB, PS, M2P, MOD, VRO, DAT, MOV, DV, AVI, MP4, TS, M2T, MMV, REC, VID, AVR, M2V, M1V, MPV, AIFF, M1A, MP2, MPA, AC3, ... Endret 3. desember 2010 av arthon Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Error: can't find the first video frame Får opp denne feilen når jeg prøver meg på noen videoklipp jeg har.. Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå