Vidunderbumm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Zoologisk hage har følgende nummer på dyreburene; elefant 11, sjiraff 12, okapi 7. Hvilket nummer står det ved bavian? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fikk du noe bra svar på denne? Vennligst fortell. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Prøvde mye men klarte den ikke. Prøvde at konsonanter = 2 og vokaler = 1, og plusse sammen, men det gikk kun opp for elefanten og okapien. Vet ikke om jeg tenker for dypt. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 EBWODP: Nei, sleng meg nå baklengs ned i fuglekassa! Det funker jo! SJIRAFF = 5k + 2v = 12 der k=2 og v=1. Dermed, siden BAVIAN har tre vokaler og tre konsonanter er det 3(2) + 3(1) = 9. Logisk 10. klasse-matte Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jammen... 42 er jo meningen med livet, universet og alt mulig så da MÅ det være svaret! 4 Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Heisann. Trenger litt hjelp. Gåten lyder slik: Eg e blått, smått og går på vannet. Hvar er eg? Noen som kan hjelpe meg, noen som har hørt den før? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Heisann. Trenger litt hjelp. Gåten lyder slik: Eg e blått, smått og går på vannet. Hvar er eg? Noen som kan hjelpe meg, noen som har hørt den før? En sånn nymotens hydrogenbil? Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Heisann. Trenger litt hjelp. Gåten lyder slik: Eg e blått, smått og går på vannet. Hvar er eg? Noen som kan hjelpe meg, noen som har hørt den før? En sånn nymotens hydrogenbil? Hehe, funny Her er svaret Endret 14. januar 2011 av Woot Voot Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Heisann. Trenger litt hjelp. Gåten lyder slik: Eg e blått, smått og går på vannet. Hvar er eg? Noen som kan hjelpe meg, noen som har hørt den før? En sånn nymotens hydrogenbil? Hehe, funny Her er svaret Hva da, funny? Det er da et fullstendig gyldig svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå