cfg Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Hvilke lærebøker her dere da? Har Dalefag sin Rettslære 2 bok! Lenke til kommentar
SpankY Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har Gyldendal sin Juss 2! ^^ Lenke til kommentar
cfg Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Kjenner at denne kommer til å bli jævlig imorra, rett og slett! Føler ikke at jeg finner nok ordentlig stoff som jeg faktisk kan bruke, skulle gjerne hatt noen rettspraksiser å vise til o.l. men det er vel litt vel mye å be om når vi ikke vet akkurat hva vi får.. Lenke til kommentar
SpankY Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ja huff. Skulle gjerne funnet noen oppgaver som omhandler de relevante punktene vi har fått utlevert, men det er så å si umulig å finne. Vi får bare krysse fingrene å håpe de oppgavene vi får utlevert er i direkte samsvar med forberedelsespunktene og ikke noen overaskelser Lenke til kommentar
cfg Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Hadde Rettslære 1 eksamen ett par år tilbake, gikk på en god smell der Var nesten noe helt annet enn det jeg hadde forberedt meg på >;/ Lenke til kommentar
SpankY Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg gikk på en smell på Rettslære 2 eksamen i fjor, med at jeg ikke hadde forberedt meg i det hele tatt Derfor er jeg her nå ^^ Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvilke lærebøker her dere da? Har Dalefag sin Rettslære 2 bok! Hadde samme bok. Fikk 6 i faget. :] Lenke til kommentar
christine9191 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan går det med forberedelsen folkens? Lenke til kommentar
christine9191 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvilke lærebøker her dere da? Har Dalefag sin Rettslære 2 bok! Hadde samme bok. Fikk 6 i faget. :] Du fikk 6 i faget, men gikk i en smell på eksamen? Sånt er kjipt.. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har ikke gått på noen eksamenssmell? Du blander meg med noen andre. Lenke til kommentar
christine9191 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har ikke gått på noen eksamenssmell? Du blander meg med noen andre. Fordi jeg tenkte du skulle ta eksamen om igjen siden du svarte på innlegga her Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tror ikke jeg skal risikere sekseren min der nei. Lenke til kommentar
christine9191 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tror ikke jeg skal risikere sekseren min der nei. Haha, det skjønner jeg godt. Det er sinnsykt kjedelig å måtte ta det opp igjen.. Lenke til kommentar
uakewz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ja huff dette er vanskelig:( vet ikke helt hvordan jeg skal forberede meg heller.. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ah nei, det er noen år tilbake siden jeg hadde Rettslære 1 God gammel Reform 94 som må taes opp igjen for å få studiekompetanse! Sånt er gøy Da har man lagra noen sider av Lovdata på pcen, så det blir jo ihvertfall noe Redigert: Strøyk nå ikke på Rettslære 1 eksamen jeg hadde noen år tilbake da, det bare gikk ikke så godt som det kunne ha gjort! Endret 2. desember 2010 av cfg Lenke til kommentar
cfg Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Tror dere at denne delen av loven blir aktuell? Regler om rett til innsyn i Stortingets dokumenter Lenke til kommentar
SpankY Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Nja, umulig å vite. Men kan jo ikke skade å ha det liggendes på pc'en Ble forøvrig så å si tvunget til å ha Rettslære 2, ettersom det var det eneste faget som ikke krevde at man hadde hatt 1 år med faget før. Siden jeg gikk mine 2 første år på vgs under reform 94, å måtte ta siste året under kunnskapsløftet Lenke til kommentar
cfg Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Tar og lager meg to dokumenter jeg, ett med absolutt ALT man tror er nødvendig og ett med ett lite sammendrag. Blir sikkert lurt på en eller annen måte! Redigert: Vet ikke om noen av dere er interesser i å dele på notatene etter de er ferdige for kvelden? Tenkte det hadde vært en grei måte å fått med seg 'alt' på Endret 2. desember 2010 av cfg Lenke til kommentar
Knakk. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tar og lager meg to dokumenter jeg, ett med absolutt ALT man tror er nødvendig og ett med ett lite sammendrag. Skjønner ikke helt poenget med å skrive et sammendrag på forhånd? Alle hjelpemidler, utenom kommunikasjon, er vel tilgjengelig? Det vil vel si at man kan ha med lærebøkene og eventuelt annen litteratur? Lenke til kommentar
cfg Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Var vel ikke akkurat ett sammendrag jeg mente, mer å ha noen få essensielle lover samlet på ett ark istedetfor å måtte lese igjennom så alt for mye for å finne det jeg vil ha! Endret 2. desember 2010 av cfg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå