MrBadger Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Som jeg sa tidligere, du kan ikke klage før du gjør det du kan gjøre får å endre på det som plager deg. Jeg sa at hvis du stemmer rødt, kan du ikke lenger klage på rødt før du slutter å stemme på rødt. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Som jeg sa tidligere, du kan ikke klage før du gjør det du kan gjøre får å endre på det som plager deg. Typisk version av: 1. Om du ikke har stemt kan du ikke klage (du har ikke deltatt for aa bedre systemet) Jeg sa at hvis du stemmer rødt, kan du ikke lenger klage på rødt før du slutter å stemme på rødt. Typisk version av: 2. Om du har stemt kan du ikke klage (du aksepterte systemet) QED: Badger mener at du ikke kan klage medmindre du er enig med ham. Endret 28. januar 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
MrBadger Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Som jeg sa tidligere, du kan ikke klage før du gjør det du kan gjøre får å endre på det som plager deg. Typisk version av: 1. Om du ikke har stemt kan du ikke klage (du har ikke deltatt for aa bedre systemet) Jeg sa at hvis du stemmer rødt, kan du ikke lenger klage på rødt før du slutter å stemme på rødt. Typisk version av: 2. Om du har stemt kan du ikke klage (du aksepterte systemet) Nei, dine typiske versjoner er langt ifra det jeg sier. Ikke "putt ord i munnen" på meg. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Nei, dine typiske versjoner er langt ifra det jeg sier. Ikke "putt ord i munnen" på meg. Dine argumenter er strukturert paa samme logikk som mine "typiske" versjoner, dvs de er derivert av samme tenkning selv om dine er noe mer spesifikke og mine mer generelle. Du har dog rett i at jeg trakk det litt langt naar jeg skrev: QED: Badger mener at du ikke kan klage medmindre du er enig med ham. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Som jeg sa tidligere, du kan ikke klage før du gjør det du kan gjøre får å endre på det som plager deg. Jeg sa at hvis du stemmer rødt, kan du ikke lenger klage på rødt før du slutter å stemme på rødt. Helt riktig! Hvis du stemmer på arbeiderpartiet[sic] og klager på at de røde sitter i regjering og fortsetter å stemme arbeiderpartiet[sic] ved neste valg, så må du enten være idiot eller rett og slett dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå