AfterGlow Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Spillmatiseringen av den kjente filmen er bekreftet. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg tror nok fyren overvurderer seg selv kraftig. Batman Begins var bra, men Dark Knight og Inception ble bare kjedelige. Uansett er det veldig lagt fra å lage filmer til å lage spill. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Jeg tror nok fyren overvurderer seg selv kraftig. Batman Begins var bra, men Dark Knight og Inception ble bare kjedelige. Uansett er det veldig lagt fra å lage filmer til å lage spill. LOL, det er vell heller bare du som lever i din egen sære verden. Både Inception og TDK ligger innen top 10 på IMDB, og hvis det noen som helst ranking på de beste filmene som eksister, så er det denne som gjelder. Dog har jeg forsatt til overs til å møte en person in real life som synes noen av de filmene er dårlig, personlig er de lett blant de beste filmene jeg har sett også Men å lage et like bra spill som filmene er det en lang vei imellom ja Endret 2. desember 2010 av MrLG Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem. Nei, at du synes en herlig filmskaper "overvurderer" seg selv fordi du synes filmene hans er elendige er faktisk kun, og bare kun ditt problem, fordi 98 % av den resterende befolkningen mener noe helt annet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Filmen var genial, men skal mye til for at de klarer å lage bra spill av det. Lenke til kommentar
oddbear Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Syntes ikke så mye om filmen, men var en ting som virkelig falt i smak.. Lenge siden jeg har sett ski scener i Hollywood filmer, som har skumle menn med maskinvåpen i seg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem. Nei, at du synes en herlig filmskaper "overvurderer" seg selv fordi du synes filmene hans er elendige er faktisk kun, og bare kun ditt problem, fordi 98 % av den resterende befolkningen mener noe helt annet. Hva feiler det deg? Selv en fanboy som deg må da skjønne at jeg snakker om mine egne meninger? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Virkelig en av de beste filmene noensinne, men er 100% sikker på at spillet blir akkurat like elendig som alle andre spill basert på filmer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem. Nei, at du synes en herlig filmskaper "overvurderer" seg selv fordi du synes filmene hans er elendige er faktisk kun, og bare kun ditt problem, fordi 98 % av den resterende befolkningen mener noe helt annet. Hva feiler det deg? Selv en fanboy som deg må da skjønne at jeg snakker om mine egne meninger? Nettopp. Dine egne meninger er derimot ganske ulik mange andres. Så fyren overvurderer ikke seg selv. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg har diskutert de filmene mer enn nok, så jeg gidder ikke ta det en gang til. Jeg syntes de filmene var elendige. Takler du ikke det er det ditt problem. Nei, at du synes en herlig filmskaper "overvurderer" seg selv fordi du synes filmene hans er elendige er faktisk kun, og bare kun ditt problem, fordi 98 % av den resterende befolkningen mener noe helt annet. Hva feiler det deg? Selv en fanboy som deg må da skjønne at jeg snakker om mine egne meninger? Nettopp. Dine egne meninger er derimot ganske ulik mange andres. Så fyren overvurderer ikke seg selv. Han svarte ganske greit for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg