abene Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Oppdatert Adobe Flash-versjon har en rekke nyheter. Les mer Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja...... Jeg har IE 9 beta - men hvilken Flash skal jeg velge ? Aner ikke hva en debugversjon er ? Høres ut som en versjon som fjerner bug's - og det kunne dem jo trenge Så : Debuggerplayer - hva er det, når brukes det, og hvorfor finnes det to flash-versjoner - med og uten ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tja...... Jeg har IE 9 beta - men hvilken Flash skal jeg velge ? Aner ikke hva en debugversjon er ? Da velger du den andre ... Høres ut som en versjon som fjerner bug's - og det kunne dem jo trenge Så : Debuggerplayer - hva er det, når brukes det, og hvorfor finnes det to flash-versjoner - med og uten ? En 'debug' versjon' av et program inneholder informasjon som er nyttig/nødvendig når man kjører programmet i en debugger, f.eks. når man ønsker å teste ut hvordan ens eget program spiller sammen med Flash Player 10.2 Beta. Som du ser så har debug-versjonene større filer enn release-versjonene, nettopp på grunn av denne ekstra infoen som ligger i filene. Skal du ikke kjøre debugging selv, så velger du release-versjonene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan er denne nye versjon med 64-bit IE? AtW Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Sammarbeid med google har sine fordeler: http://blog.chromium.org/2010/12/rolling-out-sandbox-for-adobe-flash.html Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan er denne nye versjon med 64-bit IE? AtW "The Flash Player 10.2 beta does not replace the Flash Player "Square" preview release. To test native 64-bit browser support, please visit the Flash Player "Square" preview page for more information." Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ingen 64-bit versjon nei.. Patetisk. Lenke til kommentar
_nix_ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dårlig at det ikke var lagt ut en 64-bit versjon. Men den er vel rett rundt hjørnet håper jeg. Forrige test versjon fra September fungerer helt OK i Fedora 14 x64. Men sliter med Flash Video i 720p og 1080p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå