B1ack Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvordan funker det med å angre på kjøpt før man har mottatt varen? Bestilte en Desire HD på elkjøp sin nettbutikk i går kveld. Da jeg først gikk inn kosta den 3995,- Etter 10 minutter var prisen plutselig 4589,-. Jeg tenkte at 3995,- sikkert var feilprising så jeg kjøpte den til 4598,-. I dag ser jeg at prisen igjen er nede i 3995,-. Må jeg virkelig sende inn angreskjemaet eller er det bare å ringe å avbestille? Telefonen får dem jo ikke på lager før 9 desember. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Som regel trekker de ikke penger fra deg før varen skal sendes. Om den faller i pris, vil du sikkert bli belastet med den prisen. Jeg vet a f.eks komplett.no er drittsekker på dette. De sier "du har akkseptert den prisen når du trykker kjøp". Elkjøp har vel pris garanti? Så om den faller i pris ennen 30 dager fra kjøp, så kan du ringe og få diferansen tilbake. Er ikke verre enn å ringe de. Skal ikke være noe problem å få forandret til nåværende pris. Lenke til kommentar
B1ack Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Ringte support og han mente jeg måtte sende inn angreskjemaet for å avbestille. Styr når man ikke engang har oppgitt faksnummer på www.elkjop.no. Men skal prøve å ringe en gang til tror jeg og få redusert prisen sånn som du sier, det må vel la seg gjøre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Neh, send en mail til [email protected] så får du mellomlegget refundert, det skal ikke være noe problem . Evt spør på www.facebook.com/elkjop for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ser at prisen er oppe igjen nå Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jepp, var snakk om et sjokktilbud litt tidligere i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå