AKIRAx77 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så er det laget en Facebook page i forbindelse med en konkurranse. Men siden er også ment som en resurs og sosial arene for Visual Studio utviklere. Ta en titt! Computer Jedi - MSDN Norge AKIRA Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja - jeg ville gjerne lage applikasjoner for windows phone 7. Jobber med utvikling på .net plattformen og hadde vel forhåpninger om at jeg kunne lage mine egne programmer på MIN telefon på samme måte som jeg lager programmer for egen bruk for windows. Den gang ei - microsoft vil ha meg til å betale en avgift hvert år for å få lov til å lage programmer til telefonen. Videre må jeg signere på ditt og datt av juridisk viss vass. Så nei - jeg kommer ikke til å bruke mine kunnskaper/evner til å lage windows phone 7 programmer. Snakk om å skyte seg selv i foten - dette kunne blitt genialt bra Microsoft men nå har dere satt foten ned for oss som elsker å programmere. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Da vil jeg informere om at konkurranse siten nå er live. http://www.vs2010.no Bare å laste opp Apps du har laget! datafeilen: Foreslår at du poster dine tanker på facebook siden som er linket til i første post. Og få en dialog med Microsoft om akkurat det! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå