SuBWoofeR Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Metaltown avholdes neste år (2011) den 17-18 juni i Gøteborg. Hjemmeside Bilettsalget er i gang, og jeg har allerede fått mine biletter. Noen som har planer om å dra? Jeg MÅ, for SOAD skal på turne for første gang siden 2006! Om noen skal, hadde det vært kult om vi kunne slå sammen en gjeng å dra! På artistlista så langt: System Of A Down (US) Raubtier (S) Parkway Drive (AU) Cradle Of Filth (UK) At The Gates (S) The Black Dahlia Murder (US) Graveyard (S) Soilwork (S) Ghost (S) Volbeat (DK) Watain (S) Khoma (S) Korn (US) Cavalera Conspiracy (US) All That Remains (US) Doctor Midnight & The Mercy Cult (NO/US) F.K.Ü (S) Deicide (US) Arch Enemy (S) Bring Me the Horizon (UK) Avenged Sevenfold (US) Anvil (CAN) Bullet (S) Madball (US) Corroded (S) Human Desolation (S) Endret 25. februar 2011 av SuBWoofeR Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Oi, har ikke sett tråden før nå. Jeg og en vennegjeng har planlagt tur, og jeg gleder meg over lineupen. SOAD, Soilwork, Volbeat, Parkway Drive og Korn frister veldig hittil. Og noe sier meg at det kommer mye annet bra også, så dette blir gøy! Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skal dit uten tvil! Gleder meg vilt til å se SOAD og Volbeat. Håper også på at rammstein kommer i år igjen! Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Genialt at flere har tenkt seg dit! Hvor skal dere bo? Blir det hotell i sentrum eller noe annet? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg skal! Om været blir bra så tar jeg med meg telt eller lignende. Har mistet det to år på rad nå, spessielt i for fjor var det meget irriterende da det var helt syke band. Satser på de får booket In Flames og Opeth snart så blir det helt orgasmisk Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Skal dit, og kommer til å bo på hotell i sentrum Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Blir mitt første år der i år, gleder meg noe sykt! Noen som vet om noen campingplasser i nærheten av travbanen? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Vurderer og dra dit dette året. Var der sist år, helt sinnsyk opplevelse ^^ Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som skal på West Coast Riot også? Eller noen som har vært på begge festivalene før, og veit hva billettpakka koster? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg skal på west coast riot og. Billett til begge koster 2050 SEK Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg og en kompis vurderer sterkt begge festivalene, festlig lineup da! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvordan syntes dere det var? For min del var det en enda bedre opplevelse dette året. Campingen gjorde det virkelig enda et par hakk bedre Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Var latterlig bra! Koste meg på både WCR og Metaltown! Regnet stopper da ikke en festivalglad nordmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå