reidis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 HJELP... jeg har greid å slette broadcom fast enthernet eller noe.. fodri nå fungerer ikke den porten der kabelen går inn.. hvor kan jeg få lastet ned den? noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Last ned nettverksdriverne til hovedkortet ditt på hjemmesiden til produsenten. www.asus.com www.gigabyte.com www.msi.com www.evga.com Lenke til kommentar
reidis Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 jeg har lenovo.. skal jeg gå inn på lenovo? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bruker du trådløst eller ethernet? Lenke til kommentar
reidis Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 jeg bruker ethernet Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Last ned Everest fra Lavalys og finn ut hva slags hovedkort du har, utifra den informasjonen kan du laste ned drivere til nettet fra hjemmesiden til produsenten. Lenke til kommentar
reidis Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 beklager men må ha inn dette med tesje hahaha må jeg gå inn på lavalys og laste ned everest? jeg husker jeg slettet noe med broadcom,også sluttet internett å funke. skal jeg laste ned fra broadcom sine nettsider? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kan hende denne linken vil hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå